First Dates

ÉÉN First Dates

Net aan aflevering 11 geraakt. Ideale tv voor tijdens de ziekte.

Ik vraag me toch wel af wat voor outfits en attributen sommigen allemaal meenemen. Ik zie er daar met 3-4 outfits en een drumstel en andere grote hobbys. Wat is de gemiddelde duur van zo'n draaidag ook?

Ook wel hilarisch dat tijdens de keret/Nieuwjaar special het bijna allemaal matches waren. Van feelgood gesproken.
 
Ik vind dat er belachelijk weinig matches overblijven uiteindelijk.

Terwijl het tijdens het etentje soms echt goed lijkt te gaan.
 
Ik vind dat er belachelijk weinig matches overblijven uiteindelijk.

Terwijl het tijdens het etentje soms echt goed lijkt te gaan.
"Dat relationele vonk is er niet" besluiten sommige nogal snel als het geen liefde op het eerste zicht is.
 
Dat meisje, politie inspecteur, is wel volledig mijn type moet ik zeggen
 
Die match tussen de wiskundige en fysicus was er eentje zoals ik ze vaker had willen zien. 2 mensen die bij elkaar passen, het een kans geven (en nu in een relatie zitten)
 
Die match tussen de wiskundige en fysicus was er eentje zoals ik ze vaker had willen zien. 2 mensen die bij elkaar passen, het een kans geven (en nu in een relatie zitten)
ja gelijk die twee carnaval nerds: "eerder vriendschappelijk".. ja tuurlijk, wa dachte nu? Direct trouwen?
'k Snap niet dat die zo gefixeerd zijn op liefde op't eerste gezicht. Als ge u al goed kunt amuseren met iemand dan is dat toch al een eerste stap? Gevoelens komen later
 
ja gelijk die twee carnaval nerds: "eerder vriendschappelijk".. ja tuurlijk, wa dachte nu? Direct trouwen?
'k Snap niet dat die zo gefixeerd zijn op liefde op't eerste gezicht. Als ge u al goed kunt amuseren met iemand dan is dat toch al een eerste stap? Gevoelens komen later

Ja ik vind het ook raar dat er zo weinig 2de dates komen.
 
Dat is een vriendin van mijn vriendin. Moet ik eens een woordje doen?

shocked-gifs-PULEFb.gif


Dat mag ja :fingerguns:
 
Terug
Bovenaan