LouGarou
Well-known member
Square Enix laat geen spoilers toe, vandaar.Dit klinkt al veel interessanter! In nog geen enkele review tegengekomen, bedankt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Square Enix laat geen spoilers toe, vandaar.Dit klinkt al veel interessanter! In nog geen enkele review tegengekomen, bedankt.
De fancy steel-case is mooi om voor de deluxe-edition te gaan, maar ik vraag me het afgelopen jaar nog zo vaak af waarom ik niet alles digitaal koop.Oei? Mijn LG C2 is nochtans fantastisch. Beste aankoop in jaren, en wordt ook overal op reviewsites geprezen als beste TV van 2022. Kan wel zijn dat mensen verkeerde settings gebruiken, het is een beetje zoeken en vond het zeker niet duidelijk in het begin.Ik hoor btw alleen maar klachten van mensen met een LG TV![]()
Tweede keer op rij dat Bol er niet in slaagt om op launch te bezorgen.De fancy steel-case is mooi om voor de deluxe-edition te gaan, maar ik vraag me het afgelopen jaar nog zo vaak af waarom ik niet alles digitaal koop.
Voor iemand het zegt: I know, first world problems, maar tijd is beperkt, dus het helpt als winkels op tijd leveren.
Maakt niets uit. Nooit last gehad met me c1 tv.Pff gamen op een tv.... Montiors !!!
Bij mij staat er nog altijd "onderweg naar pakjespunt, gepland vandaag 11:00"Tweede keer op rij dat Bol er niet in slaagt om op launch te bezorgen.De fancy steel-case is mooi om voor de deluxe-edition te gaan, maar ik vraag me het afgelopen jaar nog zo vaak af waarom ik niet alles digitaal koop.
Voor iemand het zegt: I know, first world problems, maar tijd is beperkt, dus het helpt als winkels op tijd leveren.

Het laatste palletje paste waarschijnlijk niet meer in de camion.Bij mij staat er nog altijd "onderweg naar pakjespunt, gepland vandaag 11:00"![]()
Nu ben ik gedwongen om Zelda op de stinky switch nog een dag langer te spelen. 
Op het moment dat ik u bericht las, kreeg ik een bericht dat het is aangekomen... Hou vol, ge kunt het!Het laatste palletje paste waarschijnlijk niet meer in de camion.Nu ben ik gedwongen om Zelda op de stinky switch nog een dag langer te spelen.
![]()
Vind gamen op een goeie monitor altijd veel aangenamer dan op een tv. Kzeg niet dat het een oorzaak of oplossing is voor uw probleem.Maakt niets uit.
Mijn LG C2 42inch heeft nochtans oled, hdr, 120hz, prachtig beeld. Ik gebruik het ook gewoon als monitor voor mijn pc-gebruik. Bureau is voldoende groot zodat er nog voldoende kijkafstand is. Kwestie van smaak zeker? Maar gamen op een tv en het als een monitor gebruiken kan dus ook zeker.Vind gamen op een goeie monitor altijd veel aangenamer dan op een tv. Kzeg niet dat het een oorzaak of oplossing is voor uw probleem.
Ik verschiet er gewoon van hoeveel mensen hier gamen op een tv ipv op een monitor, ik zou echt niet meer terug kunnen.
een monitor van 65 inch zou perfect zijn hier (of wanneer wordt het een TV genoemd?)Vind gamen op een goeie monitor altijd veel aangenamer dan op een tv. Kzeg niet dat het een oorzaak of oplossing is voor uw probleem.
Ik verschiet er gewoon van hoeveel mensen hier gamen op een tv ipv op een monitor, ik zou echt niet meer terug kunnen.