Final Fantasy XVI

Final Fantasy XVI

Tweede keer op rij dat Bol er niet in slaagt om op launch te bezorgen. :wallbash: De fancy steel-case is mooi om voor de deluxe-edition te gaan, maar ik vraag me het afgelopen jaar nog zo vaak af waarom ik niet alles digitaal koop.

Voor iemand het zegt: I know, first world problems, maar tijd is beperkt, dus het helpt als winkels op tijd leveren.

Ik hoor btw alleen maar klachten van mensen met een LG TV :p
Oei? Mijn LG C2 is nochtans fantastisch. Beste aankoop in jaren, en wordt ook overal op reviewsites geprezen als beste TV van 2022. Kan wel zijn dat mensen verkeerde settings gebruiken, het is een beetje zoeken en vond het zeker niet duidelijk in het begin.

Tweede keer op rij dat Bol er niet in slaagt om op launch te bezorgen. :wallbash: De fancy steel-case is mooi om voor de deluxe-edition te gaan, maar ik vraag me het afgelopen jaar nog zo vaak af waarom ik niet alles digitaal koop.

Voor iemand het zegt: I know, first world problems, maar tijd is beperkt, dus het helpt als winkels op tijd leveren.

Da's wel balen! Mijn Deluxe Edition van bol is nochtans vandaag geleverd geweest... Echt wel kut, hoop dat je hem snel hebt!

Bij mij staat er nog altijd "onderweg naar pakjespunt, gepland vandaag 11:00" :rolleyes:

Ik bestel niet meer op voorhand bij Bol, ik bestel gewoon de dag voordien. Heb het gisteren namiddag besteld en om 10u lag het al in de bus.

Kopie is hier gelukkig wel geleverd via amazon :)
Draait precies wel vlot op mijn TV ( LG C2).

Begint al meteen sterk precies! Zeker met de muziek :drool:

Maakt niets uit.
Vind gamen op een goeie monitor altijd veel aangenamer dan op een tv. Kzeg niet dat het een oorzaak of oplossing is voor uw probleem.
Ik verschiet er gewoon van hoeveel mensen hier gamen op een tv ipv op een monitor, ik zou echt niet meer terug kunnen.

Vind gamen op een goeie monitor altijd veel aangenamer dan op een tv. Kzeg niet dat het een oorzaak of oplossing is voor uw probleem.
Ik verschiet er gewoon van hoeveel mensen hier gamen op een tv ipv op een monitor, ik zou echt niet meer terug kunnen.
Mijn LG C2 42inch heeft nochtans oled, hdr, 120hz, prachtig beeld. Ik gebruik het ook gewoon als monitor voor mijn pc-gebruik. Bureau is voldoende groot zodat er nog voldoende kijkafstand is. Kwestie van smaak zeker? Maar gamen op een tv en het als een monitor gebruiken kan dus ook zeker.

een monitor van 65 inch zou perfect zijn hier (of wanneer wordt het een TV genoemd?)
de monitors die ik heb gezien, zien er zeker goed uit, vaak beter dan de gemiddelde LG TV.
Die grootte doet ook wat met de beleving.
Een tijdje gegamed op de monitors (degelijke 27 inch gaming monitors zelfs) van mijn bureua met studio monitors (giga stereo speakers), dat was niet slecht. maar ik miste toch iets. was het de cinema zetel met ingebouwde cupholder en reclining features? was het de surround setup? was het feit dat ik daar niet ook werk?

ik denk vooral omdat ik niet op 30 cm van het scherm wil zitten, zodat ik plaats heb voor de surround setup.
straks komen er hier zeggen dat headset beter is dan surround speaker setup, wat zo is behalve als het niet zo is.

ik heb een vermoeden dat als ik FF XVI zou spelen (wat ooit wel gaat gebeuren), ik de epische soundtrack tot de laagste octaaf wil horen en voelen, iets wat niet mogelijk is met een headset. het gevoel van ruimte kan ook beter worden geproduceerd met een full blown surround setup en een groter scherm op een afstandje.

soit, uiteindelijk is het ieder zijn beleving en ik snap wel dat je uw sweet spot hebt gevonden, ieder zijn eigen.

Zalige game :o

Toch blijf het storend vinden de 60 fps. Bijna nergens constant. Hadden beter toch een paar day one updates gedaan :p

Maar vrees dat het niet zo eenvoudig op te lossen is.

Voor mij sowieso al -1 voor performance moest ik reviewer zijn :p

Ik zou alleen op een monitor spelen als ik geen TV had 🤷 Ieder zn ding zeker.
LG oled, mooie surround, yup, all day everyday

Ondertussen samen met Cid en Torgal aan de eerste gezamenlijke missie begonnen. Eerste indrukken zijn erg positief. Wat me vooral blijft opvallen is de soundtrack. Heb ook het stuk met de eerste Eikon battle opnieuw gedaan, en dat blijft toch echt zo indrukwekkend. Mond die openvalt en kippenvel. Wat.een.rollercoaster. Ook alle typische FF-referenties tot nu toe blijf ik geweldig vinden, net als de original theme die af en toe opduikt. Kan niet wachten om er vanavond weer aan te beginnen :coolbrows:

Terug
Bovenaan