Final Fantasy XVI

RPG PC PS5 Final Fantasy XVI

Potverdikke, bpost is toch echt pokketraag he! Besteld bij allyourgames(60 euro daar tegenover 70 op een ander). Die versturen binnen België met bpost, ja, dan weet ge dat ge het pas volgende week gaat hebben. Normaal gisteren al. Bij post NL zou dat het geval geweest zijn. Bpost is echt traag, niet normaal...
 
Potverdikke, bpost is toch echt pokketraag he! Besteld bij allyourgames(60 euro daar tegenover 70 op een ander). Die versturen binnen België met bpost, ja, dan weet ge dat ge het pas volgende week gaat hebben. Normaal gisteren al. Bij post NL zou dat het geval geweest zijn. Bpost is echt traag, niet normaal...

Zo jammer vooor je!!

Bij dit type games als ik deze echt day 1 wil spelen dan koop ik ze digitaal. Ik ben ook wel een fysieke collector maar deze kan je zoiezo binnen paar jaar kopen voor 5€ als je hem in de kast wilt zetten.

Hopelijk kan je er snel aan beginnen, echt een topgame.

Ik ben verliefd geworden op Benedikta, you will know why...
 
Potverdikke, bpost is toch echt pokketraag he! Besteld bij allyourgames(60 euro daar tegenover 70 op een ander). Die versturen binnen België met bpost, ja, dan weet ge dat ge het pas volgende week gaat hebben. Normaal gisteren al. Bij post NL zou dat het geval geweest zijn. Bpost is echt traag, niet normaal...
Nochtans ik heb betere ervaringen met Bpost dan met Postnl. Bpost is er altijd snel wanneer ik bestel via Coolblue, Postnl duurt wat langer. Zal er vanaf hangen waar je woont zeker?
 
Nochtans ik heb betere ervaringen met Bpost dan met Postnl. Bpost is er altijd snel wanneer ik bestel via Coolblue, Postnl duurt wat langer. Zal er vanaf hangen waar je woont zeker?
Bizar, bij mij is het echt andersom. Als ik bestel en post NL levert, dan is het bijna altijd de dag erna geleverd. Bij bpost zelden tot nooit. Qua aflevering enzo kan ik wel niet klagen, maar hier is het effectief altijd paar dagen later...
 
Bij mij Bpost is doorgaans de volgende dag. Bij Postnl is het "soms" , en postnl komt dikwijls behoorlijk laat leveren, geen uitzondering dat die nog na 19u aan mijn deur staan, terwijl dat Bpost er regelmatig om 9u al staat of vroeger.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Fucking hell... wat een spektakel :eek:
Had hier wel graag zo'n philips hue box voor gehad om het licht rondom de TV te laten gaan. :D
 
Is echt wel één van de mooiste games op ps5, kan goed geloven dat dit alleen maar mogelijk is op deze generatie van consoles!
 
Ondertussen enkele uren kunnen spelen voorbij de demo en tot het punt geraakt waar je "een grote storm gaat opzoeken".

Verhaal houdt mijn aandacht goed vast, de combat is vloeiend en hoe efficiënter je vecht, hoe sneller ook de (mini)bosses neergaan. Na Skillup zijn review gezien te hebben, moet ik wel toegeven dat hij gelijk heeft qua sidequests. Veel ervan lijken fetch-quests te zijn, maar het is voor mij een onschuldig afleiding voorlopig.
 
Hier ondertussen ook bezweken na de demo vorige week gespeeld te hebben.
 
Ik speel op een Lg CX en krijg maar de HDR niet goed geregeld, de donkere ruimte’s zijn echt te donker.
 
Moet eens kijken bij jouw instellingen. Weet niet de correcte benaming. Maar als ik mij niet vergis , zet eens hgig uit bij uw instellingen als deze aanstaat. Had daar ook dat last van op mijn c1. En nu is het perfect.
 
Ik speel op graphic settings en in het rondlopen van de open wereld zit er echt veel motion blur, zelfs als je stilstaat en je beweegt je camera rond, en dan drukt op R3 om de camera te centeren achter Clive valt het ZEER hard op...?
Speel op een Samsung 4K tv (geen OLED), nog mensen last?
Heb wel effe op framerate geswitched in de settings motion blur is dan wel weg, ook hogere fps maar de game ziet er zo-zo uit

Ook dropt de framerate toch wel goed bij die 1ste Eikon gevecht op graphic option beetje jammer
 
Moet eens kijken bij jouw instellingen. Weet niet de correcte benaming. Maar als ik mij niet vergis , zet eens hgig uit bij uw instellingen als deze aanstaat. Had daar ook dat last van op mijn c1. En nu is het perfect.
Op wat staat de ingame brightness bij u?
 
Hier zal het pas voor maandag zijn 😢. Achja, het is wat het is. kijk er naar uit!
Ik heb hem vrijdag besteld op amazon voor €60 en had hem op zaterdag, vanuit NL bestellen is altijd wat een risico voor day one. Ligt ook niet altijd aan bpost, ik heb persoonlijk meer vertragingen met postNL.
 
Ik heb hem vrijdag besteld op amazon voor €60 en had hem op zaterdag, vanuit NL bestellen is altijd wat een risico voor day one. Ligt ook niet altijd aan bpost, ik heb persoonlijk meer vertragingen met postNL.
Mm, als ik via bol bestel heb ik het altijd op release hoor. Altijd post NL...
 
Terug
Bovenaan