Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, ik heb hem voor de review voornamelijk in Quality Mode gespeeld en er valt echt weinig op aan te merken.Game werkt nochtans perfect op graphics mode. Gameplay zonder drops aan 30fps met mooie graphics primeert bij dergelijke titel bij mij toch meer.
Ik had enkele kleine frame drops, maar dat was voor de day one patch die maandag live is gegaan.Waarom zou je een final fantasy game kopen als de story niet uw ding is, dat is meestal de hoofreden dat mensen het kopen.Na héél wat reviews te lezen toch maar beslist om het spel niet te kopen, alle reviews gaan over hoe goed het verhaal is maar die skip ik meestal in de games dat ik speel. Het lijkt me ook niet dat de combat me gaat kunnen plezieren voor 50 uur fzo, zeker als ik lees dat de RPG elementen wat naar achter geschoven zijn.
Denk dat ik wel de Final fantasy pixel collection binnen ga halen in de plaats.
Bij kinda funny zei men wel dat de combat goed is, maar pas na 20 uur echt meesterlijk begint aan te voelen. Denk dat je wel veel plezier er gaat uit halen. En waarom skip je het verhaal? Als het verhaal top is, is het toch awesome om te volgen. En bij deze game zijn de cutscenes top notch!Na héél wat reviews te lezen toch maar beslist om het spel niet te kopen, alle reviews gaan over hoe goed het verhaal is maar die skip ik meestal in de games dat ik speel. Het lijkt me ook niet dat de combat me gaat kunnen plezieren voor 50 uur fzo, zeker als ik lees dat de RPG elementen wat naar achter geschoven zijn.
Denk dat ik wel de Final fantasy pixel collection binnen ga halen in de plaats.
Ik vond de gameplay van FF7 remake en oudere FF's wel echt goed, en ook daar heb ik de story met maar een half oog gevolgd. FFXV ook geskipt na een paar uur wegens gameplay niet mijn ding. Ik merk gewoon dat ik steeds minder en minder tijd heb om te gamen, en in smallere stukken game van een uurtje of minder. De demo heeft me ook drie gamesessies gekost, en het verhaal zag er echt wel goed en cool uit, maar als de gameplay me niet aanstaat gaat een verhaal me niet overtuigen.Waarom zou je een final fantasy game kopen als de story niet uw ding is, dat is meestal de hoofreden dat mensen het kopen.
Eens je de demo uitspeelt, krijg je nog de gelegenheid om een later segment te spelen met een combat-scenario waar je een veel uitgebreidere moveset krijgt om de combat nog verder mee te testen. Ja, FFV speel ik jaarlijks wel nog is uit, gewoon omdat je zoveel combinatie mogelijkheden hebt met de jobs, wat voor mij interessante gameplay geeft. In die oude games is verhaal ook veel minder belangrijk en geforceerd vind ik? Geforceerd als in een cutscene van een uur bij wijze van spreken.Ieder zijn gading héEens je de demo uitspeelt, krijg je nog de gelegenheid om een later segment te spelen met een combat-scenario waar je een veel uitgebreidere moveset krijgt om de combat nog verder mee te testen.
Als u het niet zint, kunt ge inderdaad altijd de pixel remasters bekijken. 4 en 6 bieden in mijn ogen nog steeds uitdagende rpg-gevechten. Of het je echter lang genoeg boeit in een game waar "story skippen" heel traag gaat.... Heb ik enige twijfels bij omdat zoveel vh verhaal tekst-gewijs wordt verteld.
Al de optie voor motion blur uit te zetten?
Zou graag in 30 fps beginnen maar op me lg c1 is dit echt niet te doen.

Mmm ik heb echt zot veel motion blur als camera beweegt. Precies dubbel beeldDat is er nog niet nee. Dat ging het team bekijken, en zal wel later gecommuniceerd worden. Ik speel in 30fps voorlopig op mijn lg c2, lukt perfect hoor![]()
Dit klinkt al veel interessanter! In nog geen enkele review tegengekomen, bedankt.De combat wordt echt wel uitgebreider, je kan tot 3 Eikons actief hebben met elk twee skills (maar er zijn meer skills beschikbaar per Eikon). Zo kan je op zoek gaan naar combo's en het wisselen tussen die Eikons terwijl je wacht tot de cooldown van een skill is verlopen, geeft echtw el voldoening. Ook de ability die je kan uitvoeren met Circle, is zeer verschillend per Eikon. Garuda laat je bijvoorbeeld vijanden waarvan je de stagger bar hebt gehalveerd neertrekken tegen de grond zodat ze even moeten recupereren, terwijl Titan je een block move geeft die je mist een perfect block drie counteraanvallen laat uitvoeren. Eens je skills gemastered hebt, kan je ze trouwens ook "equippen" met andere Eikon, dus bijvorbeeld een skill van Phoenix selecteren onder Garuda ofzo. Je kan dus echt wel spelen met die abilities die je krijgt van de Eikon.
klinkt als post processing door uw tv, kan je uitzetten. persoonlijk zet ik alle video processing door de TV zelf af.Mmm ik heb echt zot veel motion blur als camera beweegt. Precies dubbel beeld
Vreemd, dat probleem heb ik wel echt niet. Misschien een foute instelling op de tv zelf? Er is zeker motion blur, maar zó fel aanwezig is die zeker niet.Mmm ik heb echt zot veel motion blur als camera beweegt. Precies dubbel beeld