Final Fantasy XVI

Final Fantasy XVI

Is dit een demo waarbij je je progress kan overdragen naar de full game of staat de demo volledig los?

Amai moet zeggen zalige demo :eek: is dat echt het begin begin of komt er nog intro?

Enige jammere is dat ik Engels wel goed kan maar toch sommige zinnen niet begrijp waardoor ik veel mis.

Maar ja das me eigen schuld :p

Amai moet zeggen zalige demo :eek: is dat echt het begin begin of komt er nog intro?

Enige jammere is dat ik Engels wel goed kan maar toch sommige zinnen niet begrijp waardoor ik veel mis.

Maar ja das me eigen schuld :p
Ze hebben gezegd tegen de voorstelling dat de demo effectief de intro is, bij de release van de game kan je gwn verder spelen na de intro.

Japan werd getrakteerd op een wel hele sterke "Theme Song Trailer" met de muziek van Kenshi Yonezu.

FINAL FANTASY XVI Theme Song Trailer / Kenshi Yonezu "I Was Watching the Moon"
FINAL FANTASY XVI Theme song Kenshi Yonezu "Tsuki Wo Miteita - Moongazing“
vocals, music, and lyrics Kenshi Yonezu

En een geanimeerd schilderij doet dienst als de eerste tv-spot...

FINAL FANTASY XVI CM "What will that justice save?" (60 seconds)

Dan toch een day one patch trouwens:
  • Fix a control flag issue that can make progress impossible under very specific circumstances.
  • Fix an issue wherein the game close unexpectedly under very specific circumstances.
  • Optimize performance in several places
  • Fix some minor text errors
Performance wordt dus meteen onder de loep genomen. Ook zijn ze aan het kijken of ze motion blur kunnen laten aanpassen door de speler.
Zelfs voor de launch zuivere communicatie over patches en directe feedback tegenover de community. Wat een team!

Digitale preload is al begonnen sinds middernacht. FF XVI staat al volledig geïnstalleerd te blinken op mijn PS5 😍

Hopelijk is bol.com/PostNL deze keer op tijd met men deluxe edition. Geen verlof ingezet en een pup in huis, dus moet nog tijd kunnen vinden om te spelen. :p

Mij viel het niet op tot Skypulse hierover begon. Nu zie ik het natuurlijk, maar storen doet het gelukkig niet.

Terug
Bovenaan