Final Fantasy XVI

RPG PC PS5 Final Fantasy XVI

Awesome trailer. Een trailer voor in een Playstation showcase. En gisteren silent hill 2 aankondiging (exclusief PS5). En straks re4 remake beelden waarvan Sony de marketing rechten heeft. Ik begin het gerucht al te geloven dat ze door het Activision gedoe de showcase uitgesteld hebben. Bizar. Hoogstwaarschijnlijk begin volgend jaar een echte showcase (mag ik toch hope).
 
22 juni 2023.



De cover is ook onthuld:

2dfd8382f5f4745ffb25719e9278817f_KR_700.jpg
 
Dat was wederom een fantastische trailer! Erg blij wakker worden zo. Ik ben stilletjes aan stiekem aan het hopen op een terugkeer naar de hoogdagen van Final Fantasy :love2:. Ik heb hier voorlopig een erg goed gevoel bij en bij elke trailer wordt dat bevestigd. Damn, zomer kan niet snel genoeg komen!
 
Inderdaad weer een goede trailer!
Erg hoge verwachtingen en vertrouwen voor dit spel dankzij CBU3 hun werk met 14.
 
Doet me zoveel plezier om een moderne FF-game "terug" in een medieval jasje te zien. Weg met de boysband en de godverlaten open world, ben echt benieuwd om te zien hoe goed deze zal scoren.
 
Doet me zoveel plezier om een moderne FF-game "terug" in een medieval jasje te zien. Weg met de boysband en de godverlaten open world, ben echt benieuwd om te zien hoe goed deze zal scoren.
Ik hoop goed, maar als ze de lijn doortrekken van endwalker dan zal het de moeite worden.

Wat ze gedaan hebben met de MMO echt fantastisch story bosses muziek fenomenaal.

Maar ga men verwachtingen niet hypen.
 
Ik heb niet echt veel ervaring met de Final Fantasy reeks.. Moet je enkele vorige delen gespeeld hebben om mee te zijn met het verhaal?
 
Ik heb niet echt veel ervaring met de Final Fantasy reeks.. Moet je enkele vorige delen gespeeld hebben om mee te zijn met het verhaal?
Nee deze is een standalone game, enige referenties zijn de eikons die waren in de vorige games Simmons maar dit heeft niets met story te maken.
 
Ik hoop goed, maar als ze de lijn doortrekken van endwalker dan zal het de moeite worden.

Wat ze gedaan hebben met de MMO echt fantastisch story bosses muziek fenomenaal.

Maar ga men verwachtingen niet hypen.

Die soundtrack is echt wel veelbelovend van wat je hoort in de trailer. Als de hele game zo klinkt :D Kben aant twijfelen of k de gameplay-presentatie ga bekijken. Al wat we tot op heden gezien hebben, heeft me al overtuigd.
 
Terug
Bovenaan