Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blog.playstation.com
. Ik heb hier voorlopig een erg goed gevoel bij en bij elke trailer wordt dat bevestigd. Damn, zomer kan niet snel genoeg komen!
blog.playstation.com

Ik hoop goed, maar als ze de lijn doortrekken van endwalker dan zal het de moeite worden.Doet me zoveel plezier om een moderne FF-game "terug" in een medieval jasje te zien. Weg met de boysband en de godverlaten open world, ben echt benieuwd om te zien hoe goed deze zal scoren.
Nee deze is een standalone game, enige referenties zijn de eikons die waren in de vorige games Simmons maar dit heeft niets met story te maken.Ik heb niet echt veel ervaring met de Final Fantasy reeks.. Moet je enkele vorige delen gespeeld hebben om mee te zijn met het verhaal?
Ik hoop goed, maar als ze de lijn doortrekken van endwalker dan zal het de moeite worden.
Wat ze gedaan hebben met de MMO echt fantastisch story bosses muziek fenomenaal.
Maar ga men verwachtingen niet hypen.
Kben aant twijfelen of k de gameplay-presentatie ga bekijken. Al wat we tot op heden gezien hebben, heeft me al overtuigd.