Ben mijn pre-order ook gaan halen, maar zal niet voor meteen zijn denk ik 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tregent wel eh!!Bij mij staat Bpost zending wordt verwerkt, wordt vandaag geleverd.
Mogen wel in actie komen dan.
Square-Enix heeft zelf een korte recap video uitgebracht:Kan iemand me zeggen in hoeverre ze u up to dat brenngen in het verhaal als je deel 1 niet gespeeld hebt?
Hmm en ingame zelf niet specifiek iets? Het kriebelt bij mij nu ook wel wat maar vind het wat derp dat ik deel 1 niet gespeeld hebSquare-Enix heeft zelf een korte recap video uitgebracht:

Blijkbaar kan je via het beginscherm een bijna 20 minuten durende recap afspelen van deel 1 (inclusief Intergrade DLC verhaal).Kan iemand me zeggen in hoeverre ze u up to dat brenngen in het verhaal als je deel 1 niet gespeeld hebt?
Inderdaad, er is een recap beschikbaar in het beginscherm van FF7 Rebirth.Blijkbaar kan je via het beginscherm een bijna 20 minuten durende recap afspelen van deel 1 (inclusief Intergrade DLC verhaal).

Nee, naast het hoofdverhaal was er m.i. vooral filler content, dus je mist niets.Hmm en ingame zelf niet specifiek iets? Het kriebelt bij mij nu ook wel wat maar vind het wat derp dat ik deel 1 niet gespeeld heb![]()
Hoe bedoel je, je mist niks?Nee, naast het hoofdverhaal was er m.i. vooral filler content, dus je mist niets.
Met die recaps heb je genoeg om mee te zijn met het verhaal. Tussendoor waren er soms dode momenten die gevuld werden met side quests of minigames die op zich niets bijdragen aan het verhaal. Dus je kan 'm.i. perfect met Rebirth starten zonder voorkennis.Hoe bedoel je, je mist niks?
En zou later terug keren om deel 1 de spelen dom aanvoelen of cv nog wel?Met die recaps heb je genoeg om mee te zijn met het verhaal. Tussendoor waren er soms dode momenten die gevuld werden met side quests of minigames die op zich niets bijdragen aan het verhaal. Dus je kan 'm.i. perfect met Rebirth starten zonder voorkennis.
Is geen geldig excuus, rijden met auto rond bij ons dus. Zitten lekker droog dan.Tregent wel eh!!
En zou later terug keren om deel 1 de spelen dom aanvoelen of cv nog wel?
Was sarcastisch eh xDIs geen geldig excuus, rijden met auto rond bij ons dus. Zitten lekker droog dan.
Heel goede game ook, maar als je beide wilt spelen, zou ik eerst Remake + Intermission DLC doen. Zoals hier al gesteld is deze game lineair en teruggaan van een semi-open wereld zal moeilijker zijn.En zou later terug keren om deel 1 de spelen dom aanvoelen of cv nog wel?
K, thxIk zou eigenlijk wel gewoon eerst Remake spelen hoor. Storytelling is erg goed, en er zijn wat extra zaken die sowieso de zaken veel duidelijker zullen maken. Ik heb de afgelopen twee weken net Remake en Intermission opnieuw gespeeld en ik heb er erg van genoten. De omgevingen zijn nauw en repetitief, absoluut, maar de sfeerzetting en het verhaal maken alles goed. Ik denk niet dat Rebirth dezelfde impact zal hebben als je Remake erna pas speelt. Gewoon doen!