Final Fantasy VII Rebirth

Verdorie, omdat het niet op PC uitkomt en wel heel goede reviews krijgt ben ik half geneigd om rap een PS5 digital slim aan te schaffen, dan zou ik ook ineens GT7 kunnen spelen. Maar voor de rest eigenlijk weinig incentive kwa games... Sackboy mss?

Toch maar gewoon opnieuw begonnen en nu bijna klaar met het Nibelheim gedeelte dat ook al in de demo zat. Benieuwd wat er hierna volgt :love:

Fijne verassing in het begin wel die ik niet had verwacht!

Hoe bedoel je, je mist niks?
Met die recaps heb je genoeg om mee te zijn met het verhaal. Tussendoor waren er soms dode momenten die gevuld werden met side quests of minigames die op zich niets bijdragen aan het verhaal. Dus je kan 'm.i. perfect met Rebirth starten zonder voorkennis.

Met die recaps heb je genoeg om mee te zijn met het verhaal. Tussendoor waren er soms dode momenten die gevuld werden met side quests of minigames die op zich niets bijdragen aan het verhaal. Dus je kan 'm.i. perfect met Rebirth starten zonder voorkennis.
En zou later terug keren om deel 1 de spelen dom aanvoelen of cv nog wel?

Ik zou eigenlijk wel gewoon eerst Remake spelen hoor. Storytelling is erg goed, en er zijn wat extra zaken die sowieso de zaken veel duidelijker zullen maken. Ik heb de afgelopen twee weken net Remake en Intermission opnieuw gespeeld en ik heb er erg van genoten. De omgevingen zijn nauw en repetitief, absoluut, maar de sfeerzetting en het verhaal maken alles goed. Ik denk niet dat Rebirth dezelfde impact zal hebben als je Remake erna pas speelt. Gewoon doen!

Heel goede game ook, maar als je beide wilt spelen, zou ik eerst Remake + Intermission DLC doen. Zoals hier al gesteld is deze game lineair en teruggaan van een semi-open wereld zal moeilijker zijn.

Ik zou eigenlijk wel gewoon eerst Remake spelen hoor. Storytelling is erg goed, en er zijn wat extra zaken die sowieso de zaken veel duidelijker zullen maken. Ik heb de afgelopen twee weken net Remake en Intermission opnieuw gespeeld en ik heb er erg van genoten. De omgevingen zijn nauw en repetitief, absoluut, maar de sfeerzetting en het verhaal maken alles goed. Ik denk niet dat Rebirth dezelfde impact zal hebben als je Remake erna pas speelt. Gewoon doen!
K, thx

Mijn grootste redenen zijn vooral 1) makes more sense en 2) hij is korter en ik kan dan misschien na die game al wat aanvoelen hoeveel zin ik heb om deel 2 te spelen (al dan niet meteen of later) en 3) Ik denk dat het lastig gaat zijn terug te keren nadien naar deel 1.

De upgrade van PS4 naar PS5 was gratis zeker eh? Ik heb de PS4 versie hier normaal liggen en misschien start ik die wel. Je zegt in twee weken, dat was eigenlijk wat ik zo wat hoopte, dat ik die in een week of 2/3 kon uit spelen ( niet platten ) hoe lang is het ongeveer 30/40 uur?

Terug
Bovenaan