Final Fantasy VII Rebirth

Wat zou je anders spelen tot de ER DLC uitkomt? :p
Monster Hunter: World, Rise of the Ronin, die nieuwe PoP van vorige maand, TR 2 en 3 remastered, ik moet/wil die RE4 DLC nog spelen.

En dan nog 50 games op de backlog xD
Tis nu niet dat ge u als gamer kunt vervelen de laatste jaren.

En Elden Ring zelf 🤣

Jongens, ge gelooft toch echt niet dat Squenix het echt maar bij 3 delen gaat laten hé. Deze cashcow is nog maar het begin. Het gaat een wonder zijn als het volledig af is voor de aankondiging van de PS6. Ik hou deze voor mijn pensioen ofzo.
Tis nu niet dat ge u als gamer kunt vervelen de laatste jaren.
Facts!

Bijna aan het einde...

Begint wel beetje te veel hetzelfde te worden..
Was enthousiast maar nu wel wat mindere stukken gehad.

Grappige was wel moest naar verdiep 59 in chapter 18 dacht ik. Perongeluk de trap genomen moet je letterlijk 59 verdiepingen doen 😅

Bijna aan het einde...

Begint wel beetje te veel hetzelfde te worden..
Was enthousiast maar nu wel wat mindere stukken gehad.

Grappige was wel moest naar verdiep 59 in chapter 18 dacht ik. Perongeluk de trap genomen moet je letterlijk 59 verdiepingen doen 😅
Je zit over Remake bezig veronderstel ik

150-200 uur zal wel zijn als je echt alles wilt doen en platinum behalen, iets voor de echte freaks dus. Ik had ergens gezien als je enkel de story doet dat het een 35 uur duurt. Wat nog altijd behoorlijk is want als ik hier en daar wat side quests doe zal ik wel over de 50 uur zitten.

Inderdaad, in de reviews had ik ook gelezen dat het 35u is als je enkel de main story doet. Maar als je de side content en alle mini-games volledig gaat completen dan zal dat wel behoorlijk oplopen.

Ik focus toch op het verhaal en doe de side-quests.
Mini-games probeer ik allemaal en eventueel wat uren besteden aan degene die leuk zijn maar ze completen.. hell no. Ain't nobody got time for that.
Op die manier zou het iets van een 70u moeten zijn dan wat ik afleide uit een videoreview van fightingcowboy.

Het probleem is, als ik te veel van die site shit begin te doen, ik ook uitgeblust geraak voor ik de main story uit heb. Ik heb ook geen tijd om elk spel dat ik speel te 100%en.

Die 150-200u is voor de platinum trophy waarbij je een 2de playthrough moet doen op hard difficulty dat pas unlocked nadat je het een eerste keer uit hebt.

Jup, is helemaal geen verplichting toe om daar zo veel tijd aan te besteden, maar mijn persoonlijke manier van hoe ik games speel gaat wel richting die uren gaan, niet omdat ik persé die plat moet hebben, maar gewoon omdat ik games nooit kan rushen of dingen skippen. Als ik een game speel probeer ik altijd invested te zijn en zowat alles te doen en af te wisselen. Dus voor mij zou dit echt een project van jewelste zijn en ik weet niet of ik daar zin in heb.

Anderen moeten zich niet laten afschrikken van die uren, ik sprak gewoon in mijn situatie en hoe ik games speel.

bol mag eens beginnen met verzenden, hoop op een vroege levering want installeren tijdens werk is mooi meegenomen.

toch een game waar ik wel naar uitkijk sinds de vorige, wat voor mij de eerste Final Fantasy was en ik was onmiddellijk verkocht.
voor de rest heb ik niet echt veel backlog, dus ie mag zeker komen.

Die 150-200u is voor de platinum trophy waarbij je een 2de playthrough moet doen op hard difficulty dat pas unlocked nadat je het een eerste keer uit hebt.

Ik speel dat gewoon 1 keer uit en probeer alles te doen daarin, voor platinum ga ik niet

Morgenochtend mijn preorder bij coolblue ophalen zodat ik 's middags kan beginnen. Een nieuwe FF is toch altijd weer zo'n speciaal moment voor mij :love:

"The Planet is Dying.."
Jama we gaan eerst snowboarden ok.

Zit het snowboarden er eigenlijk al in? Da's eerder disc 3 nee?

yakuza.gif

Ben wel benieuwd hoe de minigames zullen zijn. :p In Yakuza toch redelijk wat uren aan verloren

Terug
Bovenaan