RPG PS5 Final Fantasy VII Rebirth

Het begin van 7 ben al niet mee?

Waarom zijn al die characters samen? Waarom die kern reactor aanvallen?

Zal dit duidelijk worden of heb ik iets gemist?

De groepering heet Avalanche en bestaat uit Tifa, Barret, Jessie, Biggs en Wedge.
Cloud wordt door Avalanche ingehuurd als privé militant, omdat hij militaire ervaring heeft en zijn diensten te koop had aangeboden.

Waarom de mako-reactor wordt aangevallen wordt duidelijk als je het verhaal volgt :)
 
Neen, elke genummerde FF-game staat op zichzelf.
Dus je moet FF7 Remake niet gespeeld hebben om FF7 Rebirth binnenkort te kunnen volgen? Dit zou wel eens mijn eerste FF kunnen worden dan. De trailer ziet er veelbelovend uit. Ik wacht de reviews binnenkort af maar zeker een kanshebber voor mij.
 
Dus je moet FF7 Remake niet gespeeld hebben om FF7 Rebirth binnenkort te kunnen volgen? Dit zou wel eens mijn eerste FF kunnen worden dan. De trailer ziet er veelbelovend uit. Ik wacht de reviews binnenkort af maar zeker een kanshebber voor mij.
Jawel. maar je moet bv. niet FF 6 gespeeld hebben om iets van FF7 te begrijpen.
Misschien dat ze er wel een optie insteken om de story van de FF7 remake even te recappen? Maar dat weet ik niet.
 
Dus je moet FF7 Remake niet gespeeld hebben om FF7 Rebirth binnenkort te kunnen volgen? Dit zou wel eens mijn eerste FF kunnen worden dan. De trailer ziet er veelbelovend uit. Ik wacht de reviews binnenkort af maar zeker een kanshebber voor mij.
Elke 'genummerde' game staat op zich.
Als in zijnde FF4, FF7, FF8, FF9, FF16, ...

FF7 Remake is de eerste game in de remake-trilogie van de originele FF7.
FF7 Rebirth is dus een rechtstreeks vervolg op FF7 Remake.
Hierna komt nog een derde game om de remake-trilogie af te ronden.

Je gaat niet veel van het verhaal begrijpen als je begint met FF7 Rebirth dus. Al zijn er wel beknopte samenvattingen te vinden op Youtube.
 
Dus je moet FF7 Remake niet gespeeld hebben om FF7 Rebirth binnenkort te kunnen volgen? Dit zou wel eens mijn eerste FF kunnen worden dan. De trailer ziet er veelbelovend uit. Ik wacht de reviews binnenkort af maar zeker een kanshebber voor mij.
Binnen een nummer respecteer je best de volgorde. Dus ik zou sowieso eerst Remake spelen voor Rebirth of je zal veel achtergrondverhaal missen.
 
Like a dragon maar efkes op pauze zetten om final fantasy remake eerst verder uit te spelen. Zit momenteel daar op chapter 12 ofzo, geen idee hoelang ik nog te gaan heb tot het einde.
 
Zag er goed uit op de state of play showcase!

De demo komt vandaag en gaan ze ook nog uitbreiden voor het spel uitkomt met een extra chapter

Edit: het is live nu. De 21ste krijgt de demo een update


 
Like a dragon maar efkes op pauze zetten om final fantasy remake eerst verder uit te spelen. Zit momenteel daar op chapter 12 ofzo, geen idee hoelang ik nog te gaan heb tot het einde.
Het spel heeft 18 chapters, tenzij je echt alles wilt doen denk ik nog een uur of 10-15 ofzo.
Het spel duurt een 35-40 uur om uit te spelen (minder als je enkel de main quest doet en meer als je alles wilt doen)
 
Oke het is wel nog Nice.

Eerste keer een final fantasy game na de 17.

Maar de 17 vond ik echt te eentonig. Deze lijkt wel gevarieerder.

Enkel die gesprekken zo Awkward soms 😅
 
Na de demo gespeeld te hebben hoop ik echt dat we een oude build gekregen hebben. Bij de performance mode dacht ik even dat ik mijn bril niet op had.. het is echt erg. Quality mode is sowieso een no go voor mij.
 
Inderdaad nogal wazig... voor de rest precies wel in orde maar ugh die scherpte missen is irritant...

Geen zin om op 30fps te spelen maar de quality mode ziet er wel gewoon scherp genoeg uit.

pixel-count-of-rebirth-demo-performance-vs-quality-v0-690hqekrl5hc1.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan