RPG PS5 Final Fantasy VII Rebirth

Nee, heb zo niet geopend. Wel benieuwd wat er inzat.

Ja niets, maar gewoon dat het spel u de optie geeft om ongevraagd als jongen de meisjeskamer kan binnenkomen 'you went into my ROOM' en in de kast kan kijken 'YOU LOOKED INTO MY CLOSET' met de gezamelijke reactie van tifa en bloemenmeishe aerith ' YOU ASSHOLE' is wel grappig
 
Wat een game de remake :eek:

Begin te snappen waarom er zo een hype is.

Paar punten wel minder:
Ik mis precies toch bloed of schaafwonden ( maar past waarschijnlijk niet bij de game ) zou me meer in leven dan :p

Of wel is het acteren heel slecht of wel super Japans. Kan me moeilijk inleven als ze zo random high fives doen enz.

Voor de rest amuseer ik me wel. Zit nu aan chapter 13.
 
94% met 63 critic reviews meteen. :p Pff, denk dat ik dan toch maar ga proberen om gewoon te worden aan de 30fps graphics mode :unsure:
 
Lovende reviews toch wel :D
Toch nu net dat ietsje meer benieuwd naar en excited voor!

Was een beetje teleurgesteld met de performance en graphics van de demo van Rebirth. Maar ik heb dan ook de afgelopen 2 weken net FF7 Remake opnieuw uitgespeeld op pc in 4k aan 120fps. Dat had ik misschien beter niet gedaan, het verschil is gigantisch :shutup:
 
ik ga gewoon wachten tot ze het 3de deel hebben uitgebracht om daarna te wachten op de gebundelde versies als de volledige FF7 Remake en dan op steam kopen en spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Mijn exemplaar is nog niet verzonden. :headshake:
Hoop dat het hier wel nog op tijd geraakt...
when-you-used-to-hope-for-ground-to-space-battles-to-come-v0-r12zmqiurqua1.webp
 
Ik zag net dat de game completen 150/200 uur tijd kost, ik ga niet liegen, maar dat is voor mij wel zeer offputting.

(I know completen is geen must)

Maar ik moet nog altijd FF XVI afwerken en deel 1 van FF VII beginnen, dus ik weet echt niet wat ik met deze serie ga aanvangen. Kan is groot dat ik deze serie gewoon ga classificeren en laten voor wat het is. Een dilemma dat ik al lang heb want da games interesseren me wel en ze zijn blijkbaar steengoed en prachtig, maar ik geraak daar nooit van zen leven door. Kweet niet wat te doen :S
 
Ik zag net dat de game completen 150/200 uur tijd kost, ik ga niet liegen, maar dat is voor mij wel zeer offputting.

(I know completen is geen must)

Maar ik moet nog altijd FF XVI afwerken en deel 1 van FF VII beginnen, dus ik weet echt niet wat ik met deze serie ga aanvangen. Kan is groot dat ik deze serie gewoon ga classificeren en laten voor wat het is. Een dilemma dat ik al lang heb want da games interesseren me wel en ze zijn blijkbaar steengoed en prachtig, maar ik geraak daar nooit van zen leven door. Kweet niet wat te doen :S
Doen zoals ik: FF XVI afwerken en FF VII Remake laten liggen. Rebirth bevat een compilatie over deel 1 en zou gewoon een van de beste FF's ooit zijn, dus zo ga ik het aanpakken. Ik wil op die hypetrein :p
 
Doen zoals ik: FF XVI afwerken en FF VII Remake laten liggen. Rebirth bevat een compilatie over deel 1 en zou gewoon een van de beste FF's ooit zijn, dus zo ga ik het aanpakken. Ik wil op die hypetrein :p
Da vind ik moeilijk omwille van twee redenen, gewoon de voor de hand liggende reden, deel 1 skippen voor meteen naar deel 2 te gaan. Als tweede reden, het is en blijft een gigantisch lang spel waar ik echt niet snel ga door geraken, als ik er zelf al ooit door geraak...

Ik snap heel die hype en dat het super is etc etc, maar die overdaad aan content in een SP game pff, dat duwt mij echt heel snel en makkelijk weg van een game. Gewoon al omdat ik weet dat ik andere zaken ga willen spelen ook en dan "vasthang" aan dit...

I know first world problems.
 
Da vind ik moeilijk omwille van twee redenen, gewoon de voor de hand liggende reden, deel 1 skippen voor meteen naar deel 2 te gaan. Als tweede reden, het is en blijft een gigantisch lang spel waar ik echt niet snel ga door geraken, als ik er zelf al ooit door geraak...

Ik snap heel die hype en dat het super is etc etc, maar die overdaad aan content in een SP game pff, dat duwt mij echt heel snel en makkelijk weg van een game. Gewoon al omdat ik weet dat ik andere zaken ga willen spelen ook en dan "vasthang" aan dit...

I know first world problems.
Wat zou je anders spelen tot de ER DLC uitkomt? :p
 
Terug
Bovenaan