Final Fantasy VII Rebirth

2E6D9326-5A3F-4021-83AA-AEE30074570D.jpeg

*begint af te tellen* :cheer:

Vraag mij af of de performance mode deftig aan 60fps draait?
Final Fantasy 16 was echt een ramp met performance mode.

Ben aan het twijfelen om te wachten tot deze naar pc komt, maar dat duurt nog minstens een jaar en het kriebelt wel om deze nu al te spelen :).

Gisteren gekocht en gepreload van PSN zodat ik vanavond kan beginnen. Vreemd dat de Twin Pack en de standard edition dezelfde prijs zijn, ik ben dan voor de Twin Pack gegaan (ook al heb ik Remake al voor PS4). Daar zit dan ook die Yuffie episode bij die ik nog niet had.

Gisteren gekocht en gepreload van PSN zodat ik vanavond kan beginnen. Vreemd dat de Twin Pack en de standard edition dezelfde prijs zijn, ik ben dan voor de Twin Pack gegaan (ook al heb ik Remake al voor PS4). Daar zit dan ook die Yuffie episode bij die ik nog niet had.
Misschien net omdat je hem al had? Want ik zie hier €130 voor de twin pack staan.

Edit: €110* die €130 is voor de twin deluxe pack, maar dan nog is meer dan de gewone editie.

De vraag is nu, zou ik vanavond (eerst nog werken grr) direct beginnen met Remake of eerst die Intermission episode met Yuffie uitspelen?

Ongeveer 4 uur bezig en maar een woord voor tot nu toe: fantastisch!
Helemaal zoals een remake moet zijn. Voegt extra toe aan het origineel en ziet er allemaal mooi uit. Mensen die het origineel gespeeld hebben gaan niet teleurgesteld zijn. En degenen die het nog nooit gespeeld hebben ook niet trouwens 😄

De vraag is nu, zou ik vanavond (eerst nog werken grr) direct beginnen met Remake of eerst die Intermission episode met Yuffie uitspelen?
Intermission kan je op zo'n 4 a 5 uur uitspelen. Wel de moeite. Fijne boss battles, haar vechtstijl speelt erg goed. Licht nog wat events en characters toe en zal er voor zorgen dat je Yuffie's beweegredenen beter begrijpt.

Intermission kan je op zo'n 4 a 5 uur uitspelen. Wel de moeite. Fijne boss battles, haar vechtstijl speelt erg goed. Licht nog wat events en characters toe en zal er voor zorgen dat je Yuffie's beweegredenen beter begrijpt.
Ik vond die zeker ook wel de moeite. Ik dacht dat je in Rebirth ook een extra Summon Materia kreeg als je Intermission had gespeeld.

Terug
Bovenaan