*begint af te tellen*

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij mij hebben zexde post gekozen
Misschien net omdat je hem al had? Want ik zie hier €130 voor de twin pack staan.Gisteren gekocht en gepreload van PSN zodat ik vanavond kan beginnen. Vreemd dat de Twin Pack en de standard edition dezelfde prijs zijn, ik ben dan voor de Twin Pack gegaan (ook al heb ik Remake al voor PS4). Daar zit dan ook die Yuffie episode bij die ik nog niet had.
Misschien een preorder actie. Ik heb 80 betaald voor Rebirth + Remake intergrade.Misschien net omdat je hem al had? Want ik zie hier €130 voor de twin pack staan.
Edit: €110* die €130 is voor de twin deluxe pack, maar dan nog is meer dan de gewone editie.
Ik ook, omdat je dan meer punten krijgt via de PS AppMisschien een preorder actie. Ik heb 80 betaald voor Rebirth + Remake intergrade.
Ahja kan misschien wel, no clueMisschien een preorder actie. Ik heb 80 betaald voor Rebirth + Remake intergrade.

Amai, je gaat eerst nog remake spelen ook, serieus projectje voor de boeg!De vraag is nu, zou ik vanavond (eerst nog werken grr) direct beginnen met Remake of eerst die Intermission episode met Yuffie uitspelen?

Intermission kan je op zo'n 4 a 5 uur uitspelen. Wel de moeite. Fijne boss battles, haar vechtstijl speelt erg goed. Licht nog wat events en characters toe en zal er voor zorgen dat je Yuffie's beweegredenen beter begrijpt.De vraag is nu, zou ik vanavond (eerst nog werken grr) direct beginnen met Remake of eerst die Intermission episode met Yuffie uitspelen?
Ik vond die zeker ook wel de moeite. Ik dacht dat je in Rebirth ook een extra Summon Materia kreeg als je Intermission had gespeeld.Intermission kan je op zo'n 4 a 5 uur uitspelen. Wel de moeite. Fijne boss battles, haar vechtstijl speelt erg goed. Licht nog wat events en characters toe en zal er voor zorgen dat je Yuffie's beweegredenen beter begrijpt.
All right, eerst Intermission dus voor ik aan Rebirth begin!Ik vond die zeker ook wel de moeite. Ik dacht dat je in Rebirth ook een extra Summon Materia kreeg als je Intermission had gespeeld.