RPG PS5 Final Fantasy VII Rebirth

En zou later terug keren om deel 1 de spelen dom aanvoelen of cv nog wel?
Heb je de originele FFVII gespeeld? Dan is deel 1 spelen niet noodzakelijk denk ik.

Al is dit wel een goede game hoor, en niet zo lang als Rebirth (wel ongeveer 90 - 100 uur voor de platinum, maarja het blijft een RPG natuurlijk).
 
K, thx

Mijn grootste redenen zijn vooral 1) makes more sense en 2) hij is korter en ik kan dan misschien na die game al wat aanvoelen hoeveel zin ik heb om deel 2 te spelen (al dan niet meteen of later) en 3) Ik denk dat het lastig gaat zijn terug te keren nadien naar deel 1.

De upgrade van PS4 naar PS5 was gratis zeker eh? Ik heb de PS4 versie hier normaal liggen en misschien start ik die wel. Je zegt in twee weken, dat was eigenlijk wat ik zo wat hoopte, dat ik die in een week of 2/3 kon uit spelen ( niet platten ) hoe lang is het ongeveer 30/40 uur?
Ik heb Remake en Intermission in exact 47uur uitgespeeld, maar heb ook wel de grote meerderheid side content gedaan.

Niet geplatinumed, maar wel ongeveer 90% gedaan van wat ik kon doen. Ik heb het opnieuw spelen van de chapters in hard mode geskipped, net als alle 'dresses' verzamelen en alle battle reports van chadley. De rest heb ik allemaal gedaan.

Als je FF7 Remake voor de PS4 hebt kan je inderdaad gratis upgraden naar PS5 versie, maar dan wel zonder Intermission dacht ik.
 
Ik heb het opnieuw spelen van de chapters in hard mode geskipped, net als alle 'dresses' verzamelen en alle battle reports van chadley.
Dat was ook wat ik van plan was te skippen. Dus dat is een zeer goeie inschatting thx!
Ik ben niet van zin om voor plat te gaan in deze game, ik wil die echt geen twee keer spelen, of toch niet nu...
Stel dat ik zo verkocht ben dat ik het wel wil das iets anders... of als ik er ooit later zin in heb.
Maar nu is het plan gewoon ga door de game, doe alles van main en side zonder de heel specifieke replay dit en dat trophies.
 
Ik heb Remake en Intermission in exact 47uur uitgespeeld, maar heb ook wel de grote meerderheid side content gedaan.

Niet geplatinumed, maar wel ongeveer 90% gedaan van wat ik kon doen. Ik heb het opnieuw spelen van de chapters in hard mode geskipped, net als alle 'dresses' verzamelen en alle battle reports van chadley. De rest heb ik allemaal gedaan.

Als je FF7 Remake voor de PS4 hebt kan je inderdaad gratis upgraden naar PS5 versie, maar dan wel zonder Intermission dacht ik.
Intermission zit er wel bij maar niet als je de game op ps plus had geclaimd.
 
Ondertussen zo'n 5uur gespeeld en de Grasslands aan het verkennen. Tot nu toe erg onder de indruk, en zeggende dat de game gigantisch is, is geen understatement. Had geen idee dat de omgevingen zo groot gingen zijn. En zoals iemand anders al zei, de muziek is echt absurd goed. De herwerking van de originele soundtrack is echt fantastisch. Wat een sfeer van begin tot eind!
 
Verdorie, omdat het niet op PC uitkomt en wel heel goede reviews krijgt ben ik half geneigd om rap een PS5 digital slim aan te schaffen, dan zou ik ook ineens GT7 kunnen spelen. Maar voor de rest eigenlijk weinig incentive kwa games... Sackboy mss?
Goh, het kan goed zijn dat de game tegen de zomer op pc komt.

Nu wat is die intermission juist? Voor zover ik weet was de vorige game FF7 remake en daarna nog een DLC maar die noemde niet intermission dacht ik?
 
Goh, het kan goed zijn dat de game tegen de zomer op pc komt.

Nu wat is die intermission juist? Voor zover ik weet was de vorige game FF7 remake en daarna nog een DLC maar die noemde niet intermission dacht ik?
Jawel hoor, de dlc heet Intermission en gaat 2 chapters over Yuffie. FF7 Remake Intergrade voor PS5 en PC is inclusief Intermission.
 
Combat ligt me wel niet zo super in het begin is da normaal? Kheb echt al zin gehad het op easy te zetten xD
 
Die combat ziet er mij nogal ingewikkeld en moeilijk uit of valt dat nog mee? Wordt dit mooi uitgelegd in het begin van de game of wordt alles ineens op je gegooid zo van : zoek het zelf uit :)
 
Verdorie, omdat het niet op PC uitkomt en wel heel goede reviews krijgt ben ik half geneigd om rap een PS5 digital slim aan te schaffen, dan zou ik ook ineens GT7 kunnen spelen. Maar voor de rest eigenlijk weinig incentive kwa games... Sackboy mss?
Spider-Man Miles Morales, Spider-Man 2, God of War Ragnarok, Horizon Forbidden West, Astro’s Playroom… en dan nog een hoop PS4 toppers die je voor 10€ 2de hands kan kopen als je de disc versie koopt.
 
Die combat ziet er mij nogal ingewikkeld en moeilijk uit of valt dat nog mee? Wordt dit mooi uitgelegd in het begin van de game of wordt alles ineens op je gegooid zo van : zoek het zelf uit :)
In deel 1 leggen ze wel veel uit, alleen soms om heel irritante momenten mid fight als ge op ene slag van sterven zijt op het punt dat ge net ne klop gaat krijgen. xD
 
Terug
Bovenaan