Film, Series & TV - all the Latest!

Maj als dat deftig budget krijgt... Tyranids, Tau of Necron please. Maar ze zullen wel weer met de mensheid beginnen zeker. :unsure:

Dat is in ieder geval een universe met tonnen potentieel maar heeft vrees ik vrij astronomische budgetten nodig.
 
Het zal denk ik erg losjes gebaseerd zijn op de lore (waar verschillende schrijvers aan gewerkt hebben), hopelijk niet zo los zoals de Halo TV serie, maar dat valt nog te zien. Ik denk dat ze zullen focussen op onbekende karakters (wat in dat groot universum goed mogelijk is) op een of andere backwater planet en enkele cameo's van andere rassen. Zo epic als in de games lijkt me wat veel voor een eerste seizoen.
 
Dat universum draait al full speed sinds begin jaren 80. Er zijn naast de officiële codexen en geschiedenisboeken meer dan 500 boeken uitgebracht, de meesten ervan stand alone stories. Het aantal verhalen en genres dat je daarin kan brengen is even eindeloos als die in ons universum.

Ik hoop echt dat ze van marvel geleerd hebben en niet de fout maken die warcraft maakte. Begin ergens op een backwaterworld met the empire of man, medieval setting (met hier en daar crazy tech ofc) en begin vanuit het perspectief van een commoner die zich bijvoorbeeld aansluit bij imperial guard. Bouw dan over de jaren heen langzaam op in powerlevels zodat alles impact heeft en je niet direct in de eerste film gewoon alle rassen, tech en belangrijke events probeert te proppen zodat niets echt overkomt. De eerste keer dat je een space marine ziet moet al een kippevel moment zijn en dan kan je opbouwen naar bijvoorbeeld een primarch in terminator armor waar raketten op afschampen alsof het niet is, en zo langzaam aan tot dan dreadnaughts, land raiders, thunderhawks, titans, tot de emperor of man die extermnitus beveelt.

Voor de meeste andere races zal toch niet direct budget zijn dus hopenlijk doen ze het rustig aan en bijten ze niet meteen meer af dan ze kunnen kauwen.

Dat ze met rassen zoals Tyranids, Tau en Necrons nog maar wat wachten tot de technologie eris voor dat aan een verantwoordelijk budget op het scherm te krijgen.

Als ze dit echt goed aanpakken kan het los over lotr gaan kwa episch gehalte. Van organische hivefleets die de warp doorkruisen in hun eeuwige consumptie en vertering van heelder planeten, de geschiedenis van mars en de verkettering van technologie met daarop volgende versplintering van religies en het geloof in the emperor, ... The battle for Armageddon, de Horus Heresy, ... Misschien krijgen we ooit de C'tan op het grote scherm te zien... 🤯 de mogelijkheden zijn EINDELOOS.

Ik heb hier zelf een aantal legers staan en ben vrij vertrouwd met de lore dus ja ik ben hier wel lichtjes hyped voor. 😅
 
Apple geeft van vier series het eerste seizoen vrij zonder abonnement (tot 3 januari):
aJLnEAg.png


Er is ook nog een promo-code van Will Smith voor zijn film Emancipation, het zijn 2 gratis maanden (beschikbaar tot 14 januari):
 

Godverdomme he. Wat is Netflix toch een rotbedrijf geworden.
Nu wachten op de eerste reactie dat ze dit gecancelled hebben om hun belachelijke woke LGBTQ+ agenda te pushen :tongue:.

Dat gezegd zijnde: @Dr. Sheldon Cooper, gij zijt letterlijk de enigste persoon die ik gehoord heb die hiernaar gekeken heeft. Any good?
 
Streamingsdiensten zijn toch de tour van de videotheken aant opgaan

- straight to dvd rommel noemen we nu 'originals' en liggen er voor het grijpen (hier en daar een uitzondering natuurlijk)
- dat wordt gecompenseerd met grote titels/klassiekers (al dan niet uit eigen huis) en het laatste nieuwe
- het enige wat nog ontbreekt is het kralengordijn
 
Terug
Bovenaan