Film, Series & TV - all the Latest!

VIER wordt Play4


We hebben een nieuwe naam en een frisse nieuwe look, maar Play4 blijft jouw vast adres voor de leukste en meest verrassende Vlaamse programma's. Ook dit voorjaar zijn De Mol, Blind Gekocht, Stukken van Mensen, Topdokters en intussen ook prijswinnaar De Container Cup vaste waarden op de zender, maar er komt ook een hele reeks nieuwe programma's aan. Ontdek ze hier!

Voortaan kan je alle programma's van Play4, Play5 en Play6 gratis bekijken op onze nieuwe website GoPlay.be. Kijktemee?
 
Kwou de Big Brother stream opzetten, site zag er totaal anders uit, en kword ineens geconfronteerd met een 'Volgens mij staat je adblocker nog aan?'

Go play? More like 'Go fuck yourself', ik kijk wel op Yelo.
 
Die naamsverandering was nu toch ook echt totaal nie nodig...... Vier, Vijf en Zes waren gewoon meer dan genoeg.....
 
Precies nog altijd geen app mee gelanceerd? En al zeker niet voor AndroidTV?
Op dat vlak loopt VTM met VTM GO toch een stukje voor.
 
Dat is ook best kut aan Play4/VT4/Vier of hoe je het ook wilt noemen. Gelukkig kan ik wel scrollen in Kodi naar al hun stuff. Echter, moet daar de pc weer voor aan staan. Casten zou een stuk energie-efficiënter zijn.
 
De tendens is dat nu ineens alles een streamingdienst, applicatie, platform etc wil zijn. Persoonlijk, ik vind het nu te onoverzichtelijk. Bij de éne betalen met visa, bij de andere betalen via je provider en uiteindelijk al wat er op elke streamingdienst opkomt zijn herhalingen. Echt nieuw spul zie je alleen maar in de cinema.

Dat maar rap de cinema's terug open gaan, ik ging voor de corona bijna elke vrijdag naar de cinema en dan nadien nog uit.
 
Echt waar, die naamsveranderingen ...

@Razer Dit is misschien niet de plek om daarover te discussiëren, maar is het niet beter om topics over programma's door leden te laten aanmaken? Nu heb je zo'n hoop lege topics waar op dit moment nauwelijks iets in gepost zal worden, want de reeksen zijn nog niet on air.
 
Laatst bewerkt:
ik vind het toch ambetant om een overzicht te houden op welke zender iets was.

VTM 1 2 3 4
Play 4 5 6

ik hoop dat ze wel nooit de naam van Canvas veranderen
Anders is het éen 2
 
Echt waar, die naamsveranderingen ...

@Razer Dit is misschien niet de plek om daarover te discussiëren, maar is het niet beter om topics over programma's door leden te laten aanmaken? Nu heb je zo'n hoop lege topics waar op dit moment nauwelijks iets in gepost zal worden, want de reeksen zijn nog niet on air.
Het is heus niet de eerste keer dat ik een voor en najaars lijst post wanneer een uitzendschema bekend is hoor.
Proactive content creation :)
 

The Favourite team of Yorgos Lanthimos and Emma Stone are reuniting for Poor Things, based on the book by Alasdair Gray. It follows the bizarre life of oversexed, volatile Bella Baxter, an emancipated woman, and a female Frankenstein. Bella is not her real name; as Victorian Blessington, she drowned herself to escape her abusive husband, but a surgeon removed the brain from the fetus she was carrying and placed it in her skull, resuscitating her.

Ub2hYNQ.png
 
Laatst bewerkt:

The Favourite team of Yorgos Lanthimos and Emma Stone are reuniting for Poor Things, based on the book by Alasdair Gray. It follows the bizarre life of oversexed, volatile Bella Baxter, an emancipated woman, and a female Frankenstein. Bella is not her real name; as Victorian Blessington, she drowned herself to escape her abusive husband, but a surgeon removed the brain from the fetus she was carrying and placed it in her skull, resuscitating her.

Ub2hYNQ.png
The fuck :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan