Film, Series & TV - all the Latest!

tumblr_pwfo2q5jH61x6lumfo1_540.gif
Ik heb wel niet gezegd dat ik Paddington boos wil maken eh, I'm still human 😥.
 
sad news indeed. Onsterfelijk dankzij Arrested Development en Archer imo.





R-Rated Suicide Squad trailer dropping tomorrow. Met karakters als Polka-Dot Man, King Shark, PeaceMaker, Arm-Fall Off Boy, Weasel, ... mikt Gunn vermoedelijk op een Guardians of the Galaxy repeat. Benieuwd of deze ook household names gaan worden als Rocket & Groot.

resizer.php


MV5BM2Y1ZTI0NzktYzU3MS00YmE1LThkY2EtMDc0NGYxNTNlZDA5XkEyXkFqcGdeQXVyNTAyODkwOQ@@._V1_.jpg
 
The Favourite team of Yorgos Lanthimos and Emma Stone are reuniting for Poor Things, based on the book by Alasdair Gray. It follows the bizarre life of oversexed, volatile Bella Baxter, an emancipated woman, and a female Frankenstein. Bella is not her real name; as Victorian Blessington, she drowned herself to escape her abusive husband, but a surgeon removed the brain from the fetus she was carrying and placed it in her skull, resuscitating her.
Ik heb even de écht belangrijkste woorden aangeduid. Geen dank. ;)
 
Dorie, ik lees dat nu pas van Jessica Walter :(. Klassedame. Ook een goeie rol in Play Misty For Me met Clint Eastwood.
 
De verwachtingen gaan heel hoog liggen. 't Zal geen makkelijke opgave worden. The Mandalorian had het voordeel rond een onbekend figuur te draaien. Nu gaat het over 2 veelbetekenende personages gespeeld door 2 populaire acteurs. Ik zeg bewust 2 omdat ook Hayden Christensen het laatste decennium duidelijk meer love krijgt dan toen de prequels uitkwamen.
 
Hayden Christensen zonder early nillies crappy CGI en met degelijke dialogen kan best werken hoor. Nu bon, als Darth Vader kan hij eigenlijk zoveel niet mis doen.

Ik zou nog overwegen een Disney+ abonnement te nemen moest dit goed blijken te zijn.
 
Plus dat ze met Joel Edgerton, O 'Shea Jackson, Rupert Friend en Kumail Nanjiani toch wel echt een sterke cast in de bijrollen hebben. De lat ligt hoog.
 
Heb net in het suggestie en feedback topic een ballonnetje opgelaten;


Geen idee hoe jullie hier tegenover staan. Misschien dat jullie het liever willen houden zoals het is. Deel daar gerust je eigen gedacht.
 
Terug
Bovenaan