Film, Series & TV - all the Latest!

Ik vrees er ook voor maar meer Red Forman kan nooit slecht zijn denk ik dan :unsure:

Wat Jeanne Dielman betreft zeer verrassend dat deze film plots uit het niets leek te komen, toegegeven ik ken veel meer van de buitenlandse dan van onze eigen cinema. Valt die ergens te bekijken?
Die staat, net zoals een 50-tal andere films uit deze lijst, op the criterion channel. Beetje een gedoe omdat je een vpn nodig hebt maar absoluut de moeite waard.
 
Laatst bewerkt:
Naar aanleiding van Jeanne Dieleman heeft Enola een opiniestuk uit 2013 opnieuw opgegraven. Blijft (mijn inziens) enorm goed:

 
Wat Jeanne Dielman betreft zeer verrassend dat deze film plots uit het niets leek te komen, toegegeven ik ken veel meer van de buitenlandse dan van onze eigen cinema. Valt die ergens te bekijken?
Bij het overlijden van Akerman werd deze vertoond op Canvas (en de titel is ook op VRT Max) dus ik vermoed dat die een van de komende weken terug op TV zal komen en dan online.

Hij is ook te kijken via Lumière: https://www.mylum.tv/nl/films/jeanne-dielman of Sooner
Mogelijk zal een art house cinema hem ook opnieuw vertonen.
 
Fj4MDwKVEAA56sX

Just look at that face, you just know this is gonna get weird again. :clap:
 
Terug
Bovenaan