Film, Series & TV - all the Latest!


leslie-nielsen-nothing-to-see-here.gif
 
Eerlijk, Neeson heeft best goeie comedy chops zoals het clipje van Hellsdinner hier boven bewijst maar ja k'vind het ergens ook wel jammer dat ze weeral zo'n franchise naam moeten gebruiken om budget te strikken. Laat weer minder ruimte voor creatieve vrijheid maar iets origineels had meer dan waarschijnlijk toch weer geflopt dus ja.

It is what it is. :/
 
Moest ik miljardair zijn ik gaf veel geld uit om die film er niet te laten komen.

Leslie Nielsen = comedy timing GOD

Film wordt gemaakt door Akiva Schaffer van The Lonely Island. Die heeft met dingen als Popstar en Chip'nDale al ruimschoots bewezen erg sterk te zijn in komedies die dingen spoofen.
 
Nieuws en latest is het niet echt maar The Bear is écht een zalige reeks! 1 seizoen met 8 afleveringen van een 25-30 minuten en prachtig gemaakt. Dialogen, chaos, verhaal, diepgang echt een topserie imho. Er kan een tweede seizoen volgen en dat hoop ik ten zeerste maar het eerste is ook al mooi afgerond en zou op zich kunnen staan ook.
Eerste twee afleveringen deden me wat denken aan Uncut Gems. :)
 
Moest ik miljardair zijn ik gaf veel geld uit om die film er niet te laten komen.

Leslie Nielsen = comedy timing GOD
Ook een heel serieuze acteur die gewoon als enige in de film straight moest spelen. Ik koester The Naked Gun en soortgelijke films zoals Hot Shots maar ik zie Liam Neeson een goede job doen in dezelfde rol. Alles valt en staat verder bij het script en de regisseur.
 
Kijktip voor alle filmliefhebbers: Gisteren startte het derde seizoen van 'De Kijk van Koolhoven' op NPO3, met als thema Coming of Age films. Komen later nog aan bod: Sport, Dystopia, Vampiers, transformatie, waanzin
Ik ben hier zeer grote fan van, maar sinds ik mijn digibox heb ingeruild voor een Chromecast, vind ik nergens een gratis manier om dit (en de rest van NPO te zien, net als BBC 1,2 en First) te bekijken. Heeft hier iemand toevallig een idee?
 
Het is niet ideaal maar met een VPN die je instelt op nederland of de UK kan kan je die programms gratis op hun eigen website zien.

 
Ray Liota is gonna finish on an all time high.
(also starring Alden Ehrenreich & Kerri Russel)

Elizabeth Banks presents; A heartwarming story about a drug runner crashing his plane, losing a ton of coke in the process... And the bear who finds it.

e6vvjzb2lr2a1.jpg
 
Terug
Bovenaan