Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Sir Michael Gambon dies aged 82
He began his 60-year career treading the boards with Sir Laurence Olivier and was much-loved with younger audiences as Albus Dumbledore in the Harry Potter movies.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DID YOU PUT YOUR NAME IN THE GOBLET OF FIRE??!?Well, that sure narrows it down... Ik gok dat de meerderheid van de personages die hij doorheen zijn carrière speelde wel fictief zijn.
Buiten dat specifieke iets ca va toch?DID YOU PUT YOUR NAME IN THE GOBLET OF FIRE??!?

Trauma's.Buiten dat specifieke iets ca va toch?![]()
Hoe ist met de rug?The Creator gezien: 8/10
Leuke cinema film
Foutief in 4D geboekt, wat een zever is dat man?
Nu weet ik waarom de zaal leeg was. Dat is de hel.

Snap ook niet hoe die floptHoly Shit, net terug van de Creator. Voor mij persoonlijk één van de beste SF films ooit gemaakt!
Al vanaf die opener zat ik op het puntje van mijn stoel. Er had misschien wat meer ambiguiteit in mogen zitten maar de role reversal voelde wel enorm fris. Het verhaal had mij echt van begin tot einde mee. En dat einde... ! Wat een design ook. Die bots en voertuigen ok maar gewoon al die gebouwen en zowat elke achtergrond. Hoe heeft hij dit voor 80 miljoen klaar gekregen. FENOMENAAL.
Uitgebreidere review volgt nog in sf topic.
Maar ik zat weeral alleen in de zaal.
![]()
The Creator's Box Office Failure Says A Lot About The State Of Sci-Fi Cinema - SlashFilm
Sci-fi might be the most popular genre right now, but it's dominated by franchises, as evidenced by The Creator's disappointing box office opening weekend.www.slashfilm.com
anyway
gaat dat zien, gaat dat zien!![]()
The Creator review – a truly original man-v-machine sci-fi spectacular
This visually striking action thriller from Monsters director Gareth Edwards, which takes a sympathetic view of artificial intelligence, is a world-building triumphwww.theguardian.com
Heerlijke film!Overdag of savonds geweest? Ik ga voor de IMAX gaan als zem daar volgende week vrijdag nog draaienHoly Shit, net terug van de Creator. Voor mij persoonlijk één van de beste SF films ooit gemaakt!
Al vanaf die opener zat ik op het puntje van mijn stoel. Er had misschien wat meer ambiguiteit in mogen zitten maar de role reversal voelde wel enorm fris. Het verhaal had mij echt van begin tot einde mee. En dat einde... ! Wat een design ook. Die bots en voertuigen ok maar gewoon al die gebouwen en zowat elke achtergrond. Hoe heeft hij dit voor 80 miljoen klaar gekregen. FENOMENAAL.
Uitgebreidere review volgt nog in sf topic.
Maar ik zat weeral alleen in de zaal.
![]()
The Creator's Box Office Failure Says A Lot About The State Of Sci-Fi Cinema - SlashFilm
Sci-fi might be the most popular genre right now, but it's dominated by franchises, as evidenced by The Creator's disappointing box office opening weekend.www.slashfilm.com
anyway
gaat dat zien, gaat dat zien!![]()
The Creator review – a truly original man-v-machine sci-fi spectacular
This visually striking action thriller from Monsters director Gareth Edwards, which takes a sympathetic view of artificial intelligence, is a world-building triumphwww.theguardian.com