Film, Series & TV - all the Latest!

Een icoon. Alleen jammer dat ik hem vooral zal blijven herinneren als het voornaamste voorbeeld van een totale verkrachting van een fictief personage.

Het gaat echt niet alleen over die scène. In het algemeen gewoon een afgrijselijke vertolking die niets had te maken met de Dumbledore uit de boeken.

Holy Shit, net terug van de Creator. Voor mij persoonlijk één van de beste SF films ooit gemaakt! :clap:
Al vanaf die opener zat ik op het puntje van mijn stoel. Er had misschien wat meer ambiguiteit in mogen zitten maar de role reversal voelde wel enorm fris. Het verhaal had mij echt van begin tot einde mee. En dat einde... ! Wat een design ook. Die bots en voertuigen ok maar gewoon al die gebouwen en zowat elke achtergrond. Hoe heeft hij dit voor 80 miljoen klaar gekregen. FENOMENAAL.

Uitgebreidere review volgt nog in sf topic.

Maar ik zat weeral alleen in de zaal.
:cry2::cry2::cry2:😭

anyway
gaat dat zien, gaat dat zien!

Laatst bewerkt:
Holy Shit, net terug van de Creator. Voor mij persoonlijk één van de beste SF films ooit gemaakt! :clap:
Al vanaf die opener zat ik op het puntje van mijn stoel. Er had misschien wat meer ambiguiteit in mogen zitten maar de role reversal voelde wel enorm fris. Het verhaal had mij echt van begin tot einde mee. En dat einde... ! Wat een design ook. Die bots en voertuigen ok maar gewoon al die gebouwen en zowat elke achtergrond. Hoe heeft hij dit voor 80 miljoen klaar gekregen. FENOMENAAL.

anyway
Snap ook niet hoe die flopt :( Heerlijke film!

anyway
Overdag of savonds geweest? Ik ga voor de IMAX gaan als zem daar volgende week vrijdag nog draaien

vertoning van 17 uur in ugc. normaal dat daar geen kat zit I guess. Daar zit precies bijna nooit iemand. 😅

Terug
Bovenaan