Film, Series & TV - all the Latest!

Zeer jammer om dit te lezen, zonder twijfel een van de meest unieke en compromisloze regisseurs van zijn tijd. The Long Day Closes, The House of Mirth, Of Time and the City, Sunset Song, Benediction, … Stuk voor stuk meesterwerken.
 
Zou er iemand hier al kunnen ergens vinden of de FNAF film in alle Kinepolis zalen komt (Kortrijk of Brugge ook of enkel de grootsteden), kan het precies nog nergens specifiek vinden. De Turtles film was bijvoorbeeld enkel in Nederlandse versie te zien in alle zalen, Spiderman ATSV speelde maar heel kort overal en was moeilijk te vinden na een week of twee (uiteindelijk in piepkleine zaal met klein scherm in Gent) dus zouden eventueel over de grens moeten naar Rijsel.
 
Zou er iemand hier al kunnen ergens vinden of de FNAF film in alle Kinepolis zalen komt (Kortrijk of Brugge ook of enkel de grootsteden), kan het precies nog nergens specifiek vinden. De Turtles film was bijvoorbeeld enkel in Nederlandse versie te zien in alle zalen, Spiderman ATSV speelde maar heel kort overal en was moeilijk te vinden na een week of twee (uiteindelijk in piepkleine zaal met klein scherm in Gent) dus zouden eventueel over de grens moeten naar Rijsel.
Five Nights at Freddy's? Das toch een horror? Komt volgens mij sowieso in alle zalen. Maar het kan zijn dat die al na een week enkel laatavond speelt.
 
Five Nights at Freddy's? Das toch een horror? Komt volgens mij sowieso in alle zalen. Maar het kan zijn dat die al na een week enkel laatavond speelt.
Horror met een kanttekening dat hun originele doelpubliek tien tot dertien jaar was (games) of toch alleszins daar hun grote fanbase hebben. Ik verwacht een Scream-like horror niet een Saw-achtige film. Hij komt wel in de Halloween horror avonden van Kinepolis, komt ook op Peacock. Denk dat laatavond aan de ene kant te begrijpen is maar ook een streep door hun grootste publiek.
 
Horror met een kanttekening dat hun originele doelpubliek tien tot dertien jaar was (games) of toch alleszins daar hun grote fanbase hebben. Ik verwacht een Scream-like horror niet een Saw-achtige film. Hij komt wel in de Halloween horror avonden van Kinepolis, komt ook op Peacock. Denk dat laatavond aan de ene kant te begrijpen is maar ook een streep door hun grootste publiek.
Ik zie FNaF als een Insidious of M3GAN. Blumhouse-achtige shizzle. Pg-13 blijkbaar. Zal wel even draaien, maar lijkt me snel naar de laat-avond te gaan. Hangt natuurlijk van het succes af.
 
Ik zie FNaF als een Insidious of M3GAN. Blumhouse-achtige shizzle. Pg-13 blijkbaar. Zal wel even draaien, maar lijkt me snel naar de laat-avond te gaan. Hangt natuurlijk van het succes af.
Andere vraag: kan onze negenjarige mee naar een PG13 als beide ouders en broer er bij zijn? Is de eerste niet-familie film die we gaan bekijken, nog nooit met ratings bezig geweest.
 
Even benadrukken dat er sinds eind 2019 geen verboden zijn waar kinderen wel of niet in de zaal worden toegelaten, maar de ratings geven aan of je zelf je kinderen beter niet meeneemt:
 
Mijn ouders hadden tickets gewonnen voor de avant-premiere van House of Wax. Ik was 11 en mocht mee. Vanaf er een stuk pink werd afgeknipt heb ik alleen nog maar de onderste helft gezien, de ondertitels.
 
A24 gaat voor blockbusters, hopelijk niet voor grijze pulp:
Logische stap. Als ze hun out of the box denken kunnen doorduwen ben ik wel benieuwd naar waar dit naartoe gaat. Disney dumpt hun niet franchise gebonden blockbusters op fox en laat ze financieel doodbloeien door er te weinig reclame aan te geven. Als A24 dan wel regisseurs ruimte wil en kan geven staat mij dat meer aan als dat het flopt en op een streamingsdienst vergaat
 
Burt Young, de veteraan karakteracteur bekend als Paulie in de Rocky-films, overleed op 83-jarige leeftijd.
 
Terug
Bovenaan