Film, Series & TV - all the Latest!

Ik heb nooit begrepen waarom mensen zo graag naar Friends keken, maar die man heeft geen gemakkelijk leven gehad. Veel te jong, natuurlijk.
 
Ik ben opgegroeid zonder tv, maar had wel alle aflveringen van de eerste vijf seizoenen van Friends op VHS. Eindeloos herbekeken, en CHandler was vroeger altijd mijn favoriet. Ik denk dat ik toen een connectie voelde met zijn sarcastische humor en zijn povere liefdesleven.
 


Ik heb nooit begrepen waarom mensen zo graag naar Friends keken, maar die man heeft geen gemakkelijk leven gehad. Veel te jong, natuurlijk.

Friends is zo’n programma waar je naar kijkt op een dood moment, nog geen zin om aan het avond eten te beginnen, je ploft in de zetel en zapt wat rond en voila plots ben je naar Friends aan het kijken.
 
Veel hangt ook af van wanneer ge zo een reeks voor het eerst ziet. Ik was 19 dan zijn die personages zo relatable voor mij nog het meest Chandler. Vaak mee platgelegen en inderdaad als ik herbekijk springen zijn stukken er nog het meest bovenuit
 
Veel hangt ook af van wanneer ge zo een reeks voor het eerst ziet. Ik was 19 dan zijn die personages zo relatable voor mij nog het meest Chandler. Vaak mee platgelegen en inderdaad als ik herbekijk springen zijn stukken er nog het meest bovenuit
Idem. Zelfde leeftijd hier ongeveer. De eerste sitcom die ik dan echt bewust en volledig gezien heb (daarvoor waren het vooral losse afleveringen van sitcoms op VT4, Kanaal 2, ...)

En daarna zijn er nog veel sitcoms gevolgd hier. Friends brengt voor mij toch ook altijd een soort herinnering teweeg van een leuke periode in mijn leven.

RIP Chandler Bing. Een volledige verrassing kan je dit niet noemen, maar desalniettemin triestig en zuur nieuws.
 
Man, van al de overleden acteurs of artiesten doet de deze toch wel iets.

Dunno why Friends ben ik beginnen kijken vanaf het begin (toen het op Belgische tv) uitgezonden werd vind het zeer jammer dat hij overleden is. Zeker als je zijn verhaal wat weet ondanks zijn succes toch nog een moeilijk leven gehad vanwege zijn drugs- en alcoholprobleem.
RIP Chandler Bing (Matthew Perry) :headshake:
 
Een echt icoon. Al de personages uit Friends waren goud, maar Perry zijn personage stak daar toch nog met kop en schouders boven uit.
Qua personage vind is Ross nog het beste.
Gewoon het absurde waarin hij altijd terecht komt.
(Die spuitcabine bvb en pivot, pivot) 😝
Chandler was dan weer de man van de sarcastisch reacties
En zijn relatie met Janice is gewoon hilarisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lav
Qua personage vind is Ross nog het beste.
Gewoon het absurde waarin hij altijd terecht komt.
(Die spuitcabine bvb en pivot, pivot) 😝
Chandler was dan weer de man van de sarcastisch reacties
En zijn relatie met Janice is gewoon hilarisch.
Bij Chandler heb ik het inderdaad moeilijker om een favoriete aflevering van hem te kiezen. Hij is meer zo de constante die de anderen versterken in hun verhaal.
 
Bij Chandler heb ik het inderdaad moeilijker om een favoriete aflevering van hem te kiezen. Hij is meer zo de constante die de anderen versterken in hun verhaal.
Idd.
Zoals dus Ross met zijn pivot , pivot , pivoooot
En dan Chandler; shut up, shut up, shut uuuuup
🤣
 
Njah deze komt inderdaad ook aan. Ikzelf was 15 toen Friends begon en heb het van dag één gekeken. Chandler was "ik". Flauwe grapjes, nerd kopke, "romantically challenged" en later de relatie die exact was wat ik wou (en gelukkig ondertussen ook al enkele jaren heb met iemand die dan ook nog eens toevallig altijd "een Monica" was/is). Het deed al pijn om te zien hoe die eruit zag bij de reunie ep. Maar nu dit... :(

En ja, Friends... Het is de laatste tijden echt in om te bashen op Friends op het internet. En ik had toevallig de nacht waarin hij gestorven was (wist dat toen nog niet) een heel gesprek met iemand over dat onderwerp (en over Chandler). Voor mij is Friends "het" gewoon. Ik heb dat recent voor de 4de keer ofzo volledig afgekeken met mijn vriendin en in se zou ik gewoon onmiddellijk opnieuw kunnen beginnen. Maar ik snap dat dat niet bij iedereen zo is. Smaken verschillen. Maar Friends ronduit slecht vinden? Ik zal het echt nooit snappen...
 
Da stuk waar heel zijn appartement bestolen is doordat joey wou bewijzen dat hij in die kast paste en opgesloten werd.

If I ever run into that guy you know what I'm gonna do?

Bend over?!

Beste lijn van heel de serie voor mij
 
Terug
Bovenaan