FIFA 23

FIFA 23

Ik speel op een 2de account Fifa, dus niet op het account waarop ik ps plus heb. Nu kan ik opeens geen rivals meer spelen. Nog iemand die dit heeft?

Ooit eens een zoekertje gezet op 2dehands en sindsdien koopt die zo goed als elk jaar bij mij.

Hij zet een speler te koop en in de laatste minuut bied ik zo goed als het max bedrag voor die speler.
Je biedt de max prijs voor een goedkope speler?
Want EA ziet toch ook als de gemiddelde verkoopprijs 100000 coins is en er opeens 800000 betaald wordt dat dit niet klopt?
Ik speel niet meer, enkel op de app wat spelers handelen en zit aan meer dan 2 miljoen coins.

Ginola is bijvoorbeeld 1,38 miljoen. Hij koopt die en zet die te koop aan max prijs (3,1 miljoen). Net voor de bieding afloopt doe ik een bod van 3,05 miljoen ofzo. Zo heeft de andere speler een winst van 700k. Dan verkoop ik ginola aan 1,35 en pakken we een nieuwe speler.
Tax van 5% zijt ge natuurlijk wel altijd kwijt. Maar dat weet degene die uw coins koopt

Ginola is bijvoorbeeld 1,38 miljoen. Hij koopt die en zet die te koop aan max prijs (3,1 miljoen). Net voor de bieding afloopt doe ik een bod van 3,05 miljoen ofzo. Zo heeft de andere speler een winst van 700k. Dan verkoop ik ginola aan 1,35 en pakken we een nieuwe speler.
Tax van 5% zijt ge natuurlijk wel altijd kwijt. Maar dat weet degene die uw coins koopt
Van wat ik heb gelezen is dat wel een manier dat je gemakkelijk gebanned wordt. Blijkbaar doen ze de "professionele" coin transfers met snipebots tegenwoordig. Dan kopen ze op de koper zijn account Ginola aan de minimumprijs over van de verkoper van coins. De koper kan dan de Ginola aan marktwaarde verkopen, het verschil tussen aankoopprijs en verkoopprijs is dan het aantal coins dat hij "gekocht" heeft.

Van wat ik heb gelezen is dat wel een manier dat je gemakkelijk gebanned wordt. Blijkbaar doen ze de "professionele" coin transfers met snipebots tegenwoordig. Dan kopen ze op de koper zijn account Ginola aan de minimumprijs over van de verkoper van coins. De koper kan dan de Ginola aan marktwaarde verkopen, het verschil tussen aankoopprijs en verkoopprijs is dan het aantal coins dat hij "gekocht" heeft.

Heb ik ook gehoord ja. Maar dan kan je nog heel veel coins verliezen als een andere bot sneller is op dat moment. Ja goed, legaal is het allemaal niet eh. 😄

Forlan gepacked uit die laatste PP, verdient toch een basisplaats want scoort zeer vlot, wel niet aangeraden voor te dribbelen vind ik al zijn zen stats gewoon dik, zeker met een engine. Ma goed die van Mbappe zijn minder dan vele maar die 5star skill moves zorgen ervoor dat ie beter is.

Nog mensen die uitkijken naar de start van de Proximus ePro League vandaag? Gelezen dat het format aangepast is. Voor de geïnteresseerden ⇒ Te zien op YouTube of op TV op het kanaal van Eleven Sports volgens mij.

Die prem 88 cm kaart is wel fun om te doen. Easy objectives, wel veel matchen, maar ten minste vlotte gameplay daar. Minder last van scripting vind ik.

Ligt het aan mij of is fifa nu al ‘dood’..?
Vorige jaren had ik nog de drang om te spelen, nu heb ik dat totaal niet meer. Mijn team is ook niet meer uitgebouwd zoals de vorige jaren en traden doe ik ook niet meer sinds eind oktober..😅
Vorige jaren zat ik aan 50-100 matchen per week. Tegenwoordig is dat 5-10 per week😅
Alles waar je voor werkt wordt untradeble shit, meestal dan nog dubbele waar je niets mee bent..

Ik merk idd weinig variatie in tegenstanders, en ook in teams for that matter, allen willen ze elite zijn, houden allemaal dezelfde stijl erop na, en telkens dezelfde copy paste celebrations zelf ook nog. Voor mij lukt het nu al ietske beter met ds5, al vind ik die sticks echt kut, ik voel met mijn linkerhand weinig verschil tss bv. naar rechts mikken en naar boven mikken om te passen. Vermoedelijk is dit bij mij omdat ik de joystick gewoon te klein en met te weinig grip vind.

Maar geef mij maar de gameplay van vorig jaar, dit jaar is een mislukte passing simulator, maar speel het wel nog, alleen niet zoveel als verleden jaar, al had ik toen wel enorm veel gespeeld.

Vorige jaren had ik nog de drang om te spelen, nu heb ik dat totaal niet meer. Mijn team is ook niet meer uitgebouwd zoals de vorige jaren en traden doe ik ook niet meer sinds eind oktober..😅
Vorige jaren zat ik aan 50-100 matchen per week. Tegenwoordig is dat 5-10 per week😅
Alles waar je voor werkt wordt untradeble shit, meestal dan nog dubbele waar je niets mee bent..
Tgo ja hangt er allemaal vanaf. Ik heb niet de indruk dat het dood is al vond ik het vorig jaar ook nog intenser in deze fase. Ik speel nog wel een match of 50 per week schat ik. Vornamelijk gewoon rivals, playoffs en WL. Soms is wat draft ertussen.
In deze topic is het alleszins dood :).
Hangt ook van persoonlijke tijd etc af uiteraard. Ik speel enkel fifa en in mindere mate nba. Een ander spel kocht ik al in tien jaar niet meer. Dan speel je dus uiteraard meer fifa dan iemand die 10 spellen per jaar koopt.

Dat EA hun content verkloot heeft er ook mee te maken. Future stars trekt echt op niks. Die swaps zijn een ramp, tokens achter betalende paketten steken en tokens die voor de gemiddelde spelers niet te halen zijn aangezien je 7 van de 12 matchen moet winnen. Alles is gericht op fifa points verkopen en mensen met FOMO laten zich hier dan ook nog eens aan vangen.
Voor de rest is alles tegenwoordig untradeable en krijg je ook nog eens constant dubbele untradeable spelers. Dat is ook geen toeval, ze kijken wat er in je club steekt. Kan bijna niet anders.
Als je dan nog eens kijkt hoe moeilijk het was een TOTY speler te packen, zelfs voor de youtubers die miljoenen fifa points kopen…
Elk jaar wordt het erger en we zijn allemaal kiekens dat we het nog blijven kopen en spelen 😂

Ik speel momenteel enkel nog co-op rivals. Gameplay is opnieuw kapot gepatcht.

Veel ploegen tegenwoordig hebben al mbappé, Messi, Neymar, 90+ icons en heroes, terwijl dit eigenlijk pas op het einde van het seizoen zou moeten zijn.

Het WK zat er ook voor iets tussen, dat heeft enigszins de balans wat verstoord, maar zoals hierboven gezegd, wat tradable kaarten zou ook wat helpen, om nog maar de illusie te wekken dat je zelf een speler zou kunnen kopen, waar je dus zelf voor kiest, zonder points, vergeet het gewoon nu...

Zou het er beter op worden nu ze zich volledig zullen afscheuren van de fifa benaming? :lol:

T'is gewoon de kassa die moet draaien.

Ik speel momenteel enkel nog co-op rivals. Gameplay is opnieuw kapot gepatcht.

Veel ploegen tegenwoordig hebben al mbappé, Messi, Neymar, 90+ icons en heroes, terwijl dit eigenlijk pas op het einde van het seizoen zou moeten zijn.
Maar de vraag hier is, wat vinden jullie eigenlijk van de gameplay van deze editie?? Ik vind het retesaai, met soms eens een uitzondering wanneer je speelt tegen iemand met open spel, naar voren denderen. Het klinkt jullie waarschijnlijk raar in de oren, maar is een beetje zoals de premier lg, ni teveel tiki taka, en gewoon inzet en die goal proberen te maken. Al dat rondtikken krijg ik het schijt van. Liever mooie dribbels en mannetje passeren dan van : hey, ik ben beter in het spelletje want ik kan u naar huis tikken... Kudos denk ik dan, maar das retesaai. Dribbels althans bij mij, zeer weinig aanwezig bij tegenstanders.

Terug
Bovenaan