Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Allez had toch nog fodder voor een 3x 83+ defenders pack...Soms vind ik het toch jammer dat we geen Fifa points meer mogen kopen, ik heb echt fodder nodig...
Ik had van de week Litmanrn, gisteren regelrecht zonder te testen terug in dezelfde sbc, Zola.... Wel de prime maar echt lucky is het niet al ga ik hem testen. Donovan zie ik hem niet uit de ploeg spelen en die Mbappe speelt gewoon krak zelfde als de goude.Ik scholes lol, fucking L bah. Die mbappé sbc ook absurd duur, echt jammer![]()
Ik twijfel tussen hem of die Xabi Alonso die gaat uitkomen in SBC. Pogba wel de betere van de 2 vermoed ik.Iemand hier Pogba gedaan toevallig? Iedereen is er lyrisch over, ben enorm aan het twijfelen of ik hem moet doen![]()
Ik hoop dat ge nog 3 bronsjes hebt steken voor de dagelijkse aanmeldings sbcClub is officieel leeg. Alle untradeables in die upgrades gesmeten en tradeables verkocht. 1 honorable mentions saka, al raakt die niet in mijn teamwel wat fodder en dikke 350k coins fzo bij, nu 900k coins om team te upgraden
![]()

.
.
Mbappé gekocht, lang over getwijfeld maar als loanspeler was hij echt wel class dus toch maar gedaan. Wel bijna geen fodder meer nu, wel nog 100k coins
denk als volgende upgrade kijken voor een nieuwe rechtsback.81 * 11 van Draft. Leuk trouwens dat we eens extra rewards krijgen met na WL men fzvoriete modus van het spel. Speel het best vaak al heel het jaar door.In wat voor pack?
heb die in oktober fzo al gepackt uit een icon pack, maar ik ben er niet wild van. Limiteert me ook enorm in het aantal opstellingen, dus ben dik aan het twijfelen om hem toch te laten vallen voor een extra middenvelder. Wel zonde, maar het blijven forceren brengt ook niet op.81 * 11 van Draft. Leuk trouwens dat we eens extra rewards krijgen met na WL men fzvoriete modus van het spel. Speel het best vaak al heel het jaar door.