FIFA 23

FIFA 23

Ik zal sebiet is zien wie ik eventueel kan insubben daar, want het is Henderson of oxlade chamberlain naast Fred om te starten, zoveel keuze heb ik niet daarin... Fred lijkt me speelbaar op de CM, al zijn er in-game wel betere opties...

Wanneer ik de gea verkocht krijg heb ik 30 k ter beschikking, eerst verdediging aanpakken en robo aankopen?

Centraal moet je ook spelers hebben met defensieve kwaliteiten. Hazard en Grealish maken je defensief heel erg kwetsbaar.

Redelijk goedkope opties voor PL zijn Fred, Bissouma, Zakaria, Rice, Paqueta, Partey zijn betere opties.

hazard en grealish das gewoon de deur openzetten voor de tegenstander voor easy goals te maken,die hebben geen enkele deftige verdedig stat en zijn klein en zwak

Ik heb volgende:

Op de bank Valverde, Marquinhos, IF Akanji, Depay, Ferran Torres als beste spelers, maar die krijg ik dus niet ingepast momenteel. Vanvoor kan ik op termijn wel switchen naar La Liga denk ik. Nu vooral squad battles aan het spelen (omdat ik dat op pauze kan zetten :p zit met een pasgeborene, vandaar). Zal wel af en toe wat online spelen, maar da's dus niet echt aan de orde momenteel.
Speelt wel helemaal anders dan fifa 17/18 (de laatste die ik speelde) precies :)

aan het verliezen tegen de grootste dutsen in de play offs :( zal terug points mogen grinden voor poging 2

Laatst bewerkt:
Ik heb volgende:

Op de bank Valverde, Marquinhos, IF Akanji, Depay, Ferran Torres als beste spelers, maar die krijg ik dus niet ingepast momenteel. Vanvoor kan ik op termijn wel switchen naar La Liga denk ik. Nu vooral squad battles aan het spelen (omdat ik dat op pauze kan zetten :p zit met een pasgeborene, vandaar). Zal wel af en toe wat online spelen, maar da's dus niet echt aan de orde momenteel.
Speelt wel helemaal anders dan fifa 17/18 (de laatste die ik speelde) precies :)
Door uw team heb ik een goede ingeving gekregen... Sabitzer erin ipv chamberlain en dan kan ik alaba ook erin zetten, met toch iets minder chem verlies (Oostenrijk)
Is Sabitzer goed om te starten, of überhaupt 90 minuten?

Straks eens kijken wat dat geeft

Door uw team heb ik een goede ingeving gekregen... Sabitzer erin ipv chamberlain en dan kan ik alaba ook erin zetten, met toch iets minder chem verlies (Oostenrijk)
Is Sabitzer goed om te starten, of überhaupt 90 minuten?

Straks eens kijken wat dat geeft
Sabitzer blijft er quasi altijd op, Mckennie gaat er meestal af voor Valverde.

we gaan maar eens opnieuw grinden voor play offs zeker... 0 wins in 10

mijn w/l record is negatief met 20 verschil :lol:

Is er eigenlijk ergens een website waar dagelijks een samenvatting wordt gegeven van welke nieuwe content er in FUT is gekomen? Nieuwe doelstellingen, SBC's, Moments etc...

Screenshot_20221011-133809.png

Zo, enkel Zakaria aangekocht, die was wel wat duur (12,5k), de rest had ik al. Lijkt me iets beter nu, en als ik alaba nog eens sub met akanji heb ik nog een puntje bij, 32 in totaal dus voor de Swiss connection

Dit moet toch al beter spelen? Sebiet nog een chem saasje erover gieten, en moet toch al verbeteringen merken dan...

Mbabu ok op de RA?

Mijn team. Is 2 jaar geleden dat ik echt FIFA gespeeld heb en valt me op dat je echt veel makkelijker een deftig basisteam kan samenstellen zonder uren te grinden.

Bijlagen

• 778486A2-7351-40BD-B3DB-BF87A221A610.jpeg
    778486A2-7351-40BD-B3DB-BF87A221A610.jpeg
    2,6 MB · Weergaven: 5
Milestones pakske. Ja wadde, ni slecht. Weel beetje vanalles qua leagues en heb al een redelijke ploeg. Voor Rudiger denk ik toch wat om te gooien...

Hoe komen jullie aan tradeables? gewoon divisions/squad battles en dan hopen dat er iets goeds bijzits, of mis ik ergens SBC's die ook tradeable packs geven? Ik probeer die SBC's te doen, maar zijn altijd untradeable, dus is telkens wat grinden om een nieuwe te kunnen doen en je bouwt ook geen coins op ermee.

Milestones, nu al? Sebiet eens checken...

Sjans dat ik al aan 90 matchen zit, wel maar in div 8,maar het is wat het is

Terug
Bovenaan