FIFA 23

FIFA 23

Heb geleerd mijn sprintknop te lossen (plakband + punaise = win :unsure:) en gisterenavond een 7 winstreak gehaald.

Trachten te pacen word hier wel zwaar afgestraft ivg met vorige fifas....

Heb geleerd mijn sprintknop te lossen (plakband + punaise = win :unsure:) en gisterenavond een 7 winstreak gehaald.

Trachten te pacen word hier wel zwaar afgestraft ivg met vorige fifas....
Grappig wel, maar in sommige gevallen moet je toch sprinten naar doel? Zal een bloedige affaire worden in dat geval :unsure:

Grappig wel, maar in sommige gevallen moet je toch sprinten naar doel? Zal een bloedige affaire worden in dat geval :unsure:

Ja, dat wel :p. Maar ik had de neiging om gelijk wanneer mijne sprintknop in te houden, zodat mijn spelers 9/10 keer hun balaanname verkloten. Is nu een heel stuk minder & sprint ik idd enkel als ik een opening naar doel zie...

Ja, dat wel :p. Maar ik had de neiging om gelijk wanneer mijne sprintknop in te houden, zodat mijn spelers 9/10 keer hun balaanname verkloten. Is nu een heel stuk minder & sprint ik idd enkel als ik een opening naar doel zie...
Ik ga toch ook eens moeten testen, maar dus defensegewijs heb ik de bal toch sneller afgepakt met wat sprinten erbij, hanteer je die tactiek daar ook?

5 pas? Valt nog goed mee 😂
ik doe gwn mijn 8 wins en dan stop ik met die divisies,anders zit ik te snel in een hoge divisie en ist niet plezant meer

kheb die kerel van napoli uit pakske en is nog deftig ! chem is een work in progress :unsure:

FetvxEpXoAApFy-

Ik ga toch ook eens moeten testen, maar dus defensegewijs heb ik de bal toch sneller afgepakt met wat sprinten erbij, hanteer je die tactiek daar ook?

Hangt er van af waar de tegenstander is tov mijn spelers. Maar als ze dicht zijn prefereer ik om te jockyen ipv te sprinten ernaar. Bij Ruben Dias bvb merkt ge tijdens het jockyen ook niet dat hij maar 63 pace heeft owv een andere stat die goed is bij hem...

ik doe gwn mijn 8 wins en dan stop ik met die divisies,anders zit ik te snel in een hoge divisie en ist niet plezant meer

kheb die kerel van napoli uit pakske en is nog deftig ! chem is een work in progress :unsure:

FetvxEpXoAApFy-

Hoe is die Danjuma? Zou wel in mijn team passen als spits, maar heb er voorlopig de fodder niet voor.

FetvxEpXoAApFy-
Ik bedoelde eerder, kom jij ze pas constant in 5de tegen 😂 ik kom ze al constant van in 10de tegen. Maar speel ook al wel van voor de standaard release.

25 wedstrijden gespeeld, net in divisie 6 en nog steeds geen genoeg punten voor de weekend league :thinking:
Is toch bijna onmogelijk in lagere divisies om 1250 punten te halen?

Terug
Bovenaan