FIFA 23

FIFA 23

Die nieuwe pack in de winkel van 25.000 coins.
90% kans op een speler van minimaal 86 rating.
Hoogste rating 84 grealish. Mijn pack luck dit jaar is echt dramatisch :(

Die nieuwe pack in de winkel van 25.000 coins.
90% kans op een speler van minimaal 86 rating.
Hoogste rating 84 grealish. Mijn pack luck dit jaar is echt dramatisch :(
Wat een schande dat ze packs verkopen met onverhandelbare spelers, alsof ge nog niet genoeg dubbelen hebt waarmee ge niks kunt

Heb geleerd mijn sprintknop te lossen (plakband + punaise = win :unsure:) en gisterenavond een 7 winstreak gehaald.

Trachten te pacen word hier wel zwaar afgestraft ivg met vorige fifas....
Ik had dit beter niet gelezen en mij op mijn eigen spel gefocust...

Deze weekend kon ik zelf die kereltjes aan die die toxic celebrations doen constant, vandaag weer niks omdat ik dit wou uitproberen... Vergis u niet, ge hebt overschot van gelijk, ge kunt deze fifa niks draaien met l2 ingedrukt, en passes komen zelden deftig aan, maar moet gewoon mijn eigen spel vinden, en verstandig omgaan met de sprintknop...

Maar zuiver aanvallend kunt ge echt wel mooie en snelle opbouw doen zonder de sprint ingeduwd, is nog wat zoeken hier...

Maar verdedigend trek ik het niet zonder L2, das een feit

Deze weekend kon ik zelf die kereltjes aan die die toxic celebrations doen constant, vandaag weer niks omdat ik dit wou uitproberen... Vergis u niet, ge hebt overschot van gelijk, ge kunt deze fifa niks draaien met l2 ingedrukt, en passes komen zelden deftig aan, maar moet gewoon mijn eigen spel vinden, en verstandig omgaan met de sprintknop...

Maar zuiver aanvallend kunt ge echt wel mooie en snelle opbouw doen zonder de sprint ingeduwd, is nog wat zoeken hier...

Sprinten is (voor de meeste mensen) R2 hè 🙂

waarom gebruikte gij l2 om te draaien :unsure:

Jawatte ik ben in directe link met twats van de UK en de grote ego's van Holland me dunkt...

Dat zijn blijkbaar landen waar xdoos neig verkoopt... Die zouden hun eigen moeder omleggen voor nog ne vuilen tackle extra te mogen doen

Ik krijg hier 70 % Xdozers over de vloer, ni normaal, en ik die dacht dat in de EU voornamelijk PS gespeeld werd en een playstation bastion was...

Verbaast mij dus echt

PXL_20221010_180818229.jpg

Mijn teampje, wat bayern en de rest prem, op de RM staat nu wel ziyech, en die 2 op de CM worden instant gesubbed met Grealish en hazard...

Ik moet eens beginnen uitkijken naar een nieuwe formatie, wil wel met 2 spitsen hebben, wat is er zoal de meta tegenwoordig?

En de gea in de 80+ pick, dus cashen die handel

Bekijk bijlage 14092

Mijn teampje, wat bayern en de rest prem, op de RM staat nu wel ziyech, en die 2 op de CM worden instant gesubbed met Grealish en hazard...

Ik moet eens beginnen uitkijken naar een nieuwe formatie, wil wel met 2 spitsen hebben, wat is er zoal de meta tegenwoordig?

Met Grealish en Hazard centraal ben je toch veel te kwetsbaar?

Bekijk bijlage 14092

Robertson kopen voor op de LB en Cancelo RB zetten. Die Trent is zo traag :unsure: .

Bekijk bijlage 14092

Trent is Idd veel te traag. Henderson eigenlijk ook. De rest valt wel mee te werken. Zou wel chem styles gebruiken. Probeer eens De 442, je 2cm op achterblijven paslijnen en midden dekken. Uw 2 flank verdedigers op achterblijven. Breed en diepte op 50 om te starten zowel aanvallend als verdedigend. Verdedigend op gebalanceerd. Aanval op lange bal of snel opbouwen. En kijk zelf na een paar matchen wat je mist of tegenslaagt. En die op basis daarvan wat aanpassingen.

Trent is Idd veel te traag. Henderson eigenlijk ook. De rest valt wel mee te werken. Zou wel chem styles gebruiken. Probeer eens De 442, je 2cm op achterblijven paslijnen en midden dekken. Uw 2 flank verdedigers op achterblijven. Breed en diepte op 50 om te starten zowel aanvallend als verdedigend. Verdedigend op gebalanceerd. Aanval op lange bal of snel opbouwen. En kijk zelf na een paar matchen wat je mist of tegenslaagt. En die op basis daarvan wat aanpassingen.
Ik zal sebiet is zien wie ik eventueel kan insubben daar, want het is Henderson of oxlade chamberlain naast Fred om te starten, zoveel keuze heb ik niet daarin... Fred lijkt me speelbaar op de CM, al zijn er in-game wel betere opties...

Wanneer ik de gea verkocht krijg heb ik 30 k ter beschikking, eerst verdediging aanpakken en robo aankopen?

Ik zal sebiet is zien wie ik eventueel kan insubben daar, want het is Henderson of oxlade chamberlain naast Fred om te starten, zoveel keuze heb ik niet daarin... Fred lijkt me speelbaar op de CM, al zijn er in-game wel betere opties...

Wanneer ik de gea verkocht krijg heb ik 30 k ter beschikking, eerst verdediging aanpakken en robo aankopen?
Robertson is ook te traag. Je zou een +~ 90 pace moeten hebben opende flanken.

Terug
Bovenaan