GETHEZ
Well-known member
Die zijn niet zo dik bezaaid, tenzij ge eentje kent? Mag prem, bundes of Frans zijn...Robertson is ook te traag. Je zou een +~ 90 pace moeten hebben opende flanken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn niet zo dik bezaaid, tenzij ge eentje kent? Mag prem, bundes of Frans zijn...Robertson is ook te traag. Je zou een +~ 90 pace moeten hebben opende flanken.
Ik zal sebiet is zien wie ik eventueel kan insubben daar, want het is Henderson of oxlade chamberlain naast Fred om te starten, zoveel keuze heb ik niet daarin... Fred lijkt me speelbaar op de CM, al zijn er in-game wel betere opties...
Wanneer ik de gea verkocht krijg heb ik 30 k ter beschikking, eerst verdediging aanpakken en robo aankopen?
zit met een pasgeborene, vandaar). Zal wel af en toe wat online spelen, maar da's dus niet echt aan de orde momenteel.
Door uw team heb ik een goede ingeving gekregen... Sabitzer erin ipv chamberlain en dan kan ik alaba ook erin zetten, met toch iets minder chem verlies (Oostenrijk)Ik heb volgende:
Op de bank Valverde, Marquinhos, IF Akanji, Depay, Ferran Torres als beste spelers, maar die krijg ik dus niet ingepast momenteel. Vanvoor kan ik op termijn wel switchen naar La Liga denk ik. Nu vooral squad battles aan het spelen (omdat ik dat op pauze kan zettenzit met een pasgeborene, vandaar). Zal wel af en toe wat online spelen, maar da's dus niet echt aan de orde momenteel.
Speelt wel helemaal anders dan fifa 17/18 (de laatste die ik speelde) precies![]()
Sabitzer blijft er quasi altijd op, Mckennie gaat er meestal af voor Valverde.Door uw team heb ik een goede ingeving gekregen... Sabitzer erin ipv chamberlain en dan kan ik alaba ook erin zetten, met toch iets minder chem verlies (Oostenrijk)
Is Sabitzer goed om te starten, of überhaupt 90 minuten?
Straks eens kijken wat dat geeft
Fitbin.com of YouTube (Nepentez)Is er eigenlijk ergens een website waar dagelijks een samenvatting wordt gegeven van welke nieuwe content er in FUT is gekomen? Nieuwe doelstellingen, SBC's, Moments etc...
Frimpong, camavinga, tchouameni, zakaria, Can,Die zijn niet zo dik bezaaid, tenzij ge eentje kent? Mag prem, bundes of Frans zijn...
Waarom heb ik mijn OTW tchouppa toch verkocht gehad voor dat untradable pack van 100kFrimpong, camavinga, tchouameni, zakaria, Can,