Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hem al gedaan. En 1 match mee gespeeld. Voelde wel goed aan.Ben ook aant denken om de Bennacer te doen. Ga een review afwachten denk ik
Geen ervaring met WL.Sommige hebben hun wins al, en leaven om hun rewards te claimen
JaGeen ervaring met WL.
Je moet dus alle 20 wedstrijden afwerken om recht te hebben op de rewards?
nee als ge ze niet alle 20 afwerkt krijg je maandag rewards van de matche die je gespeeld hebt.Geen ervaring met WL.
Maar als je de complete 20 doet, en ook al verlies je de overige wedstrijden... dan krijg je toch betere rewards?nee als ge ze niet alle 20 afwerkt krijg je maandag rewards van de matche die je gespeeld hebt.
edit: als je ze alle 20 speelt krijg je ze direct
Maar als je de complete 20 doet, en ook al verlies je de overige wedstrijden... dan krijg je toch betere rewards?
Duurt altijd effe hoor die compensatiesEa die doet alsof die hero pack er nooit was
![]()
Ik ga ze deze week /weekend spelen, maar ga zo hard de mist in gaan, maar kan me niet schelen, ervaring opdoen...Ik zit precies toch serieus achter.
Nog 500 punten nodig en maar 21 wedstrijden gespeeld. Ik hoop volgende week toch mijn plaatsingswedstrijden te kunnen spelen.
Maar mijn ploeg is echt zwak, hopelijk wat pack luck de komende dagen.

Na 20 matchen kan je ze METEEN claimen. Anders moet je wachten tot maandag.Geen ervaring met WL.
Normaal adresseren ze het het snel dat er iets fout is gegaan. Nu doodse stilte bedoeld hij denk ik.Duurt altijd effe hoor die compensaties
En ni kloagen eh