FIFA 23

FIFA 23

Niks meer komen klagen van packluck dan eh

Untradable neem ik aan
FekHtfGXkAE_vGf

team verlopig,de la liga kant moet ik wel fixen want die is echt slecht atm
FekHg55WQAEwO2w

Ik zat niet op mijn console om 7 uur, en blijkbaar was dit pack niet beschikbaar op de app.

Ben eens benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.
Het gaat bij EA altijd om fair play en van die zever. Als je wat te veel spelers verkoopt met winst riskeer je een ban. Maar als zij een fout maken wil ik wel eens zien hoe ze het “voor iedereen gelijk gaan maken”.
Anyway, ik verwacht er niks van. Maar als een hele hoop spelers nu opeens een voordeel krijgen…

ea gaat niks doen,was vorig jaar ook zo bij die prime icons in een mid icon pack,dan kregen die spelers nog eens een extra icon pack,hopelijk nu nog een extra hero pack !

Doet wel de markt wat naar de vaantjes. Er zijn mensen die een Ginola packen en uit het niets een dreamteam kunnen maken in de eerste WL.

Ik zit trouwens aan 7 wins in 13 games in WL, moeilijk maar er zat meer in. Morgen laatste spelen en hopelijk ook eens een ginola ;-)

Zou EA daar nog iets mee doen? Een hoop spelers die voor niks plots rijk zijn is niet bepaald eerlijk naar de andere spelers lijkt mij. Al zal het valse hoop zijn.

Zou EA daar nog iets mee doen? Een hoop spelers die voor niks plots rijk zijn is niet bepaald eerlijk naar de andere spelers lijkt mij. Al zal het valse hoop zijn.
is verlede jaar wel zoveel gebeurd, sbc da ge prime icon kreeg ipv mid en hun compensatie was iedereen dat em gedaan had nen tradeable mid icon te geven...
Als ea nog iet doet is het mij nog nen untradeable hero geve 🤣

Ik baal er ook van, maar het is wat het is.
Elke avond klokslag 19u altijd de store eerst checken.
Eindelijk in divisie 7, maar nog geen punten genoeg voor fut champs :(
783 punten momenteel, gaat echt niet vooruit!

Compensatie... 3 position modifiers.. ben er wel ff klaar mee
is troll account lol

en de mensen die geen hero pack open hebben gedaan gaan niks krijgen,de mensen die het wel hebben opengedaan gaan miss wel iets krijgen

raar maar toch is het zo

Terug
Bovenaan