nee tradeableNiks meer komen klagen van packluck dan eh
Untradable neem ik aan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee tradeableNiks meer komen klagen van packluck dan eh
Untradable neem ik aan
Niks meer komen klagen van packluck dan eh
Untradable neem ik aan

morgen rekken vullen in de plaatselijke Aldi denk.Wel raar dan dat ie nog niet verkocht werd...ik heb er voller uitgehaald![]()
nee verkocht voor 600k, past ni direct in men ploeg en heb men oog op rttk valverde gezetWel raar dan dat ie nog niet verkocht werd...
Ziet er dan ook crazy goed uit
Al getest ?
Ik doelde eerder op die andere versie, zie net dat er 2 soorten zijn...nee verkocht voor 600k, past ni direct in men ploeg en heb men oog op rttk valverde gezet
Compensatie 3 pos mods?Compensatie... 3 position modifiers.. ben er wel ff klaar mee
is verlede jaar wel zoveel gebeurd, sbc da ge prime icon kreeg ipv mid en hun compensatie was iedereen dat em gedaan had nen tradeable mid icon te geven...Zou EA daar nog iets mee doen? Een hoop spelers die voor niks plots rijk zijn is niet bepaald eerlijk naar de andere spelers lijkt mij. Al zal het valse hoop zijn.

Ea heeft nog niks gezegd, da van die 3 pos mod komt van nen fake accountCompensatie... 3 position modifiers.. ben er wel ff klaar mee
Dat denk ik ook, niet alle spelers checken social media, en om zo'n blunder nog eens extra in de verf te zetten...Ea heeft nog niks gezegd, da van die 3 pos mod komt van nen fake account

is troll account lolCompensatie... 3 position modifiers.. ben er wel ff klaar mee