FIFA 23

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 23

Ik ga is testen met 2 browsers, zoiezo heb ik 3 dagen early access met mijn us account... Wie weet levert dat wat op
Je kan gewoon wisselen tussen verschillende accounts door uit te loggen en terug aan te loggen met ander email adres.
In private mode denk ik dat je met 2 accounts in twee tabs kan aanmelden zelfs.
 
BPM gaat wat meer dedication vragen precies... Lijkt mij als je maar 30 items op je transfer list kan zetten?
Dan gaat dit wel een heel speciaal jaar worden ...
 
BPM gaat wat meer dedication vragen precies... Lijkt mij als je maar 30 items op je transfer list kan zetten?
Dan gaat dit wel een heel speciaal jaar worden ...
En ik dacht dat ze de oude chem manier gingen behouden voor SBC's, niet dus... in de 4de en laatste foundations I SBC heb ik 2 spelers nodig van eenzelfde club, heb er 2 , maar ze vormen geen chem punt of whatever... reden hiervoor is dat de CM positie vereist is en bij de speler die ik daarvoor wil gebruiken deze de CAM positie is , en er zo'n uitroeptekentje naast staat...

TLDR, we gaan veel meer gericht moeten kopen omdat er geen positie kaartjes meer zijn.... Voor mij is dat het teken dat ik enkel dubbele verkoop en de rest gewoon bijhoud, zoals ik eigenlijk altijd al deed...

Valt nog af te wachten, maar dit is een zet volgens mij om meer te moeten aankopen van de transfermarkt...

Dus extra coin spaarpotje en een club die stacked is zal key zijn imo

die transfer list zal nog unlocked moeten worden denk ik, kan niet anders...
 
Al meteen een flater gedaan. Truitje van Chelsea en Liverpool verkocht voor 450 elk. Dacht dat ze gingen opbieden, maar niet dus.
 
Ik heb een IF GK. Ga hem quicksellen, niemand heeft coins om dingen te kopen.
Met de opbrengst koop ik Dybala. Die is nu 10k, gaat komende weken nooit nog zo laag staan.
 
kan iemand bevestigen dat je op de webapp geen club items (truitjes etc.) kan te koop zetten als ze niet tradable zijn? Oftewel kijk ik er over, oftewel worden ze gewoon niet getoond...? tenzij ze iemand weet staan?
 
Terug
Bovenaan