FIFA 23

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 23

Iemand deze al gepreordered??

Ik ga terug voor de ultimate gaan, vermits nog altijd geen controller naar men goesting, ga dus ps4 spelen
 
Preorderen ga ik niet doen, maar deze koop ik bij release (in tegenstelling tot 22). FUT zal wel casual en vooral in Coop gespeeld worden.
 
De meeste spelers van de top 100 zouden al geleakt zijn

Paar deftige upgrades gezien : Vinicius 86 , Nkunku 86 , Cancelo 88 , Tonali 84 , Leao 84 , Tomori 84 , Maignan 87 , T Hernandez 86

Schick naar 85 en De Gea 87 had ik wel niet verwacht.

Ik ben eens benieuwd of ze iets gaan gedaan hebben aan de stats van de icons want de meeste zijn na een paar maanden al niet meer bruikbaar. Tussen die nieuwe heroes zitten zelfs betere.
 
Web app: 21 september
Companion app: 22 september

Als ik op de transfer markt kan hoop ik 4-500k te hebben tegen de release ;)
 
Beetje aan het twijfelen hier.
Ik koop al jarenlang sowieso de nieuwe fifa, maar de afgelopen maanden merk ik dat ik minder en minder fifa speel.

Vooral omdat het zo vaak bijna identiek dezelfde game blijkt te zijn op zoveel vlakken... :unsure:

€80 voor een gewone standaard editie…
Toch efkes slikken.
En ook dat ja...
 
Ik zit ook niet te wachten op die nieuwe 'fut moments' die ze als grote vernieuwing naar voor schuiven.
+ grote kans dat dezelfde frustraties blijven qua gameplay: keepers, lobben, skill move spam die onrealistisch zijn.

Waarschijnlijk toch wel weer kopen zoals elk jaar, maar wordt steeds minder gespeeld...
 
Gaat er eigenlijk iemand vanavond al beginnen 'spelen' op de webapp of wachten jullie allemaal tot de game uitkomt?
 
Gaat er eigenlijk iemand vanavond al beginnen 'spelen' op de webapp of wachten jullie allemaal tot de game uitkomt?
Ah gaat die al open dan?? Ga toch ook een kijkje nemen dan...

Wie weet leren we iets van de nieuwe chem...

Moet je al 23 gekocht hebben daarvoor? Want zou met mijn BE account spelen, maar aangekocht op US account...
 
Ah gaat die al open dan?? Ga toch ook een kijkje nemen dan...

Wie weet leren we iets van de nieuwe chem...

Moet je al 23 gekocht hebben daarvoor? Want zou met mijn BE account spelen, maar aangekocht op US account...
Als ik me niet vergis kan je tot enkele weken na de release op de app aanmelden zonder dat je hebt aangemeld op het spel.
Vanaf een bepaalde datum kan je enkel op de app als je op console/pc ook al hebt aangemeld in Fifa.

Webapp komt vandaag online, de mobile app morgen. Dat zal eerder vanavond ergens zijn vermoed ik.
 
Als ik me niet vergis kan je tot enkele weken na de release op de app aanmelden zonder dat je hebt aangemeld op het spel.
Vanaf een bepaalde datum kan je enkel op de app als je op console/pc ook al hebt aangemeld in Fifa.

Webapp komt vandaag online, de mobile app morgen. Dat zal eerder vanavond ergens zijn vermoed ik.
Kan ik beiden proberen denkt ge? US en BE

Web app eh, want ik zou nog kunnen kiezen eigenlijk tussen beide accounts als ik wil
 
Terug
Bovenaan