FIFA 23

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 23

Bedoel je dat wissels nu wel impact hebben op de chem terwijl dit in vorige edities niet zo was?
Nee gewoon dat ge nu maar max 2 posities hebt voor een speler, ik neem aan dat uw ploeg minder chem heeft wanneer er zo'n uitroeptekentje staat bij uw speler als hij niet op zijn juiste positie staat... Het moet exact die positie zijn... Ik bedoelde dus gewoon de vrijheid om van een spits een cdm te maken bijvoorbeeld...

Het zit gewoon helemaal anders in elkaar, dus je kan mss beter uw voordeel halen uit een voornamelijk all nation/lg/club ploeg dat je hebt waarbij spelers niet noodzakelijk naast elkaar moeten staan bij de startformatie...

Maar again, die tabellen uit die link, geef toe dat dat op niksken trekt, dat konden ze toch simpelder krijgen vermoed ik...
 
Mijn laatste fifa was fifa 18, nu deze pre-order gedaan. Klopt het dat ik dan nog niet in de webapp raak of is hier een workaround voor?
 
Mijn laatste fifa was fifa 18, nu deze pre-order gedaan. Klopt het dat ik dan nog niet in de webapp raak of is hier een workaround voor?

Gaat inderdaad niet tot de release, enkel wie de vorige versie speelt kan pre release in de app traden etc.
Ik weet niet of het nog kan, maar misschien maandje EA play nemen, gratis Fifa 22 downloaden. Club maken, en dan de webapp voor 23 proberen?
 
De reden dat dat niet gaat is omdat het niet aan het spelen van het spel ligt maar aan het gebruiken van de app. Je moet de app gebruikt hebben toen de vorige game nog de MAIN game was. Nu is de App overgeschakeld naar Fifa 23 en je kan dus niet meer op de App voor Fifa 22. Als je dus nooit op de app geweest bent voor 22 kan je niet pre-release op de nieuwe. Ook al speel je nu nog Fifa 22, er is geen referentie in de app. (I know tis een beetje een raar systeem, maar ergens snap ik het wel. Had hij dit een maand geleden gedaan had dit wel nog gelukt.
 
giphy.gif
 
Zit dus constant spelers te kopen voor die SBC's om ze dan terug te verkopen omdat het toch niet lukt zoals ik dacht dat het ging lukken.
 
Terug
Bovenaan