FIFA 22

FIFA 22

@Avalius
“Als een nieuw FUT-seizoen begint, worden alle deelnemers uit de Divisie gehaald waarin je het voorgaande seizoen bent geëindigd en begin je in een lagere Divisie zodat je weer de ladder naar de top kunt beklimmen.”

Bron: EA

Ze spreken dus niet specifiek van 1 divisie te dalen.

Omdat ik FUT al een tijdje beu ben, ben ik eens een carrière begonnen met een eigen gemaakte speler.

4 goals en 7 assists na 4 invalbeurten bij Genk
John Van Den Brom: “ik verwacht meer van u, ge komt niet in mijn plannen voor”

Seizoensvernieuwing​

Aan het begin van elke seizoen wordt de voortgang voor alle spelers teruggezet naar een lagere divisie. De divisie waar je naar terugkeert hangt af van in welke divisie je in het vorige seizoen bent geëindigd.

Dus we starten niet vanaf 10. 1 of 2 divisies droppen we.

Seizoensvernieuwing​

Aan het begin van elke seizoen wordt de voortgang voor alle spelers teruggezet naar een lagere divisie. De divisie waar je naar terugkeert hangt af van in welke divisie je in het vorige seizoen bent geëindigd.

Dus we starten niet vanaf 10. 1 of 2 divisies droppen we.

Ja maar staat dus niet dat ge er maar 1 dropped, heb het ooknis int engels geleze want de een kan voor 1 miszien worden. Dus we zulle volgende week wel zien :)

Teleurstellend, dacht dat ik vorige week vooruitgang had geboekt in Squad Battles maar deze week terug naar af ga niet aan de 55k komen die ik vorige keer had weer geen elite 1 dus :'(

Net even die hero upgrade gedaan,kdacht why not..

Cordoba, past perfect! Lucky me :)

T1.jpg

Terug
Bovenaan