FIFA 22

FIFA 22

weet niet wat er plots aan de hand is maar ik heb al 10 wedstrijden niet meer gewonnen

mijn spelers voelen aan als bronze

geen nut meer dat ik nog speel vandaag op alles zit zeker 3 sec delay
15 lose streak ondertussen...div 3 zal volzitten met de beste spelers in de wereld zeker ?
tot binnen een paar dagen

Ok op die manier. Zag een CF. mss een noobquestion maar ik zie veel mensen dit doen.
Die chem die nu op 10 bv zou staan, stel je wijzigt heel de formatie in game. Bv diegene dien jij hebt op attacking zet ipv balance die je altijd speelt.
Als die nkunku nu ineens cdm valt met zen cf en de links zijn niet meer optimaal, gaat die dan niet van 10 naar 5 of dat blijft gewoon goed staan?

Kan je is tonen met formatie en in game? Heb me het al veel afgevraagd.
Die gebalanceerd is puur voor chem, alles wat je in je tactieken doet op andere opstellingen maakt niet uit.

Ik speel gewoon de 4231

Zwijgt me van keepers, mijne ederson maakt der een sport van om veilige ballen alsnog in doel te duwen, echt lachwekkend als ie het doet... :ROFLMAO:
Valt me op dat high rated keepers wel zo dingen doen, en nochtans voor de patch was het weg duwen van de bal nog cva.
Daarom speel ik met low rated keepers, Maignan is zo beest in mijn team. Ballen klem vast en in duik vlucht.
Misschien de reden dat hij meest geliked is op futbin.

:D Division 6 en wat een wedstrijd omdat te bereiken vlug 1-0 achter in de eerste helft geen enkel schot op doel gelukt, 67e minuut maakt hij er 2-0 van wedstrijd nu wat evenwichtiger maar toch nog weinig kansen gecreeerd dan vlug de 2-1 kunnen maken nog een paar minuten later de 2-2 en dan in de 91e minuut de perfect counter Sterling cross voor doel en Immobile aan de 2e paal knalt hem keihard binnen

Wat een wedstrijd om promotie te behalen :)

Ik heb een hybrid Premier League en Serie A team dus ik zie niet in hoe ik hem kan gebruiken.

Maar voor iemand die hem wel kan gebruiken ziet hij er wel goed uit, mag ook wel voor een waarde van 100k volgens futbin. Daarvoor heb je toch al een mooie gewone verdediger denk ik zo. (Marquinhos ook Bra, Ligue 1 is 80-115k)

EDIT: Vlug tipje die Dante (en ook Kante) eerste SBC is eigenlijk een gold upgrade SBC maar wel eentje die je kan traden. Ideaal dus om wat overschot weg te krijgen.

Laatst bewerkt:
Jawadde, moest nog 1 wedstrijd winnen om naar divisie 3 te gaan.
2x gelijk waarbij ik bij de ene na 85 minuten nog voor stond en bij de andere zelfs na 90 minuten.
Het is me niet gegund. De wedstrijd daarna onverdiend verloren met 1-2, dus nu weer 2 wedstrijden van divisie 3 af :(
En ondertussen de match van de waarheid om naar divisie 2 te gaan verloren.
Hierdoor momenteel dus Divisie 3 rank 1 en nog 2 wedstrijden winnen om door te gaan.

Wel grappig dat ik een heel gewoon ploegje heb (ik denk iets van een 150.000 coins) zonder ook maar 1 speciale speler (want SBC doe ik niet) en dan uitkom tegen ploegen een paar miljoenen, maar ze vaak toch kan verslaan.
Dat vind ik nog het mooiste van alles.

Gisteren nog eens fifa 20 met 4 gespeeld, reflexen waren daar nog 100%, viel me dus gewoon op hoe alles toch wel vlotter ging van dribbelen en dan vooral bal bijhouden en passen... Mss heeft de tactische kant van fifa 22 mij wel wat bijgebracht, maar als ge voor een vlotte game ervaring wilt gaan was fifa 20 wat mij betreft toch af ze, al is het maar voor de pace (niet van de spelers zelf, maar van de gameplay dus)

#heimwee

Laatst bewerkt:
ik hoop echt dat we ooit eens eerlijke uitleg krijgen over scripting want wat ik allemaal meemaak soms

Laatst bewerkt:
Ik heb een hybrid Premier League en Serie A team dus ik zie niet in hoe ik hem kan gebruiken.

Maar voor iemand die hem wel kan gebruiken ziet hij er wel goed uit, mag ook wel voor een waarde van 100k volgens futbin. Daarvoor heb je toch al een mooie gewone verdediger denk ik zo. (Marquinhos ook Bra, Ligue 1 is 80-115k)

EDIT: Vlug tipje die Dante (en ook Kante) eerste SBC is eigenlijk een gold upgrade SBC maar wel eentje die je kan traden. Ideaal dus om wat overschot weg te krijgen.
Dank voor de tip. Had ze niet zo bekeken. Ik heb met wat rotzooi in te wisselen een tradable Romeluu in de plek gekregen.

Hallo allemaal ,
Ben redelijk nieuw in fut en heb nu net mijn ploegske gebouwd en al redelijk wat matchkes gewonnen in rivals en squad battles . Sbc doe ik tussendoor als ik wat spelers uit pakketjes haal enz .

Nu vraag ik mij af hoe verdien je eigenlijk het beste fut coins .. door te snipen ? Heb dit gedaan met zilveren spelers en gold rare maar winst is niet top . 250 -max 300 coins per spelers . Versta ni hoe sommigen 200000 coins bijeen sparen door te snipen 🤪 of doen ze andere dingen …

Als jullie betere tactics weten , stuur gerust berichtje 👍 thx

Mijn ploegske nog es wa geupgrade ^^.

Screenshot-20211101-145939-Companion.jpg

Ksta op de deur van div 4 te kloppen, maar kmag nog ni binnen, winnen lukt regelmatig nu, maar geen 2 keer op rij of krijg een freak tegen...

Mor soit, 100 punten per win voor WL plaatsing is ook meegenomen in div 5

Ksta op de deur van div 4 te kloppen, maar kmag nog ni binnen, winnen lukt regelmatig nu, maar geen 2 keer op rij of krijg een freak tegen...

Mor soit, 100 punten per win voor WL plaatsing is ook meegenomen in div 5
Das wel handig inderdaad, je krijgt nog redelijk wat punten en ook weekly rewards nog eens 200 extra.

Kan me niet veel meer opladen voor Fifa te spelen, begin het wat beu te geraken atm.
Niet omwille van de gameplay of bugs etc, gewoon burned out van altijd zelfde spel.

div 2 hier en tis hier niet plezant

maar de upgrade van inaki williams naar ronaldo is zo fucking groot,eindelijk geen angst dat die bal 100 meter verder vliegt

Terug
Bovenaan