Slayer_Kev666
Well-known member
Iemand enig idee hoe ik mijn 2 cvm’s voor mijn verdediging kan houden? Ze staan allebei op achteraan blijven tijdens het aanvallen maar lopen zo vaak uit positie…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cover center. Stay back. High defensive workrate (en geen high offensive workrate).Iemand enig idee hoe ik mijn 2 cvm’s voor mijn verdediging kan houden? Ze staan allebei op achteraan blijven tijdens het aanvallen maar lopen zo vaak uit positie…
Wie zijn je CDM’sIemand enig idee hoe ik mijn 2 cvm’s voor mijn verdediging kan houden? Ze staan allebei op achteraan blijven tijdens het aanvallen maar lopen zo vaak uit positie…

gaat weer geen elite 1 worden dus komen wel dicht volgende week moet het een keer lukkenIk hoor van nog mensen dat hij niet goed is.Heb die Michail Antonio vandaag toch kunnen clearen en al een aantal test matchkes mee gedaan. Ik heb hem vooral in de spits geprobeerd. Eerlijk gezegd zou ik die eerder op CAM spelen met engine maar zeker GEEN meerwaarde. Fijn om zo'n kaartje in de club te hebben maar zeker niet meer dan dat. Gold Gabriël Jesus vind ik persoonlijk veel beter.
Weak foot is echt heel erg weak. Wel degelijke snelheid en redelijke passing. Ik vond het niet zo'n gemakkelijke objective vooral voor dei wins met 2 doelpunten verschil. Veel mensen die golden goal deden (leaven bij 1-0) ofwel bij 2-0 voorsprong via frommelgoals de 2-1 maken en dan leaven.
Dus eerlijk, niet de moeite om uwe tijd erin te steken.
100% de passen versieOk ik heb een PL team maar die eerste nkunku kon ik al emt untradable rommel die ik niet gebruik inwisselen en die tweede de helft.
Ik ga toch de nkunku doen. De vraag is kies ik voor pass of schot. Ik neig naar passen. Iemand die hij heeft gedaan?
Dacht ik al en daar ga ik dan ook voor. Thx voor feedback100% de passen versie
Welkom bij fut champs, das standaard kost zo teams. Ook logisch, is modus voor try harders en mensen me tijd te veel of geld voor zo ziekte teams.pffft eerste Championship wedstrijd kom ik uit tegen Mbpappe, Neymar, Demebele, Fekir, Kante, Kimpempe, Donnoruma en noem maar op. 7-1 op mijn doos. Mijn 2 verdedigers tegen zijn 2 aanvallers telkens bijna zelf verhaal allebei mijn verdedigers gaan dezelfde spits dekken waarbij hij gewoon de bal naar de andere past en op doel knalt.
Allan en rulesbreaker OnyekaWie zijn je CDM’s
wat, zei er iemand div 1?Was harder voor in div4 te geraken dan eruit te geraken zo te zien, nog niets verloren en op een win streak.
Toch keer moeten pushen voor div 1 nog dit seizoen.