FIFA 22

FIFA 22

SBC van vandaag en Team Update.

Ik ben dus ook voor nkunku gegaan. Wat ik wel niet begrijp is dat je hem met die kaart in de spits zet.
De kaart met de pass stats is idd in 9/10 gevallen de betere maar net niet op de positie die jij hem zet.

Doordat het zo een complete kaart is zijn volgens mij cdm, cm en cam de beste posities, zeker als je een shadow opzet. Met hunter kan een aanvallendere positie maar dan zou ik toch de andere nemen. Of ga je hem later toch als middenvelder gebruiken?

Ik doe volgens mij te veel sbc s :-). Algoed wel van dezelfde competitie zeker. Tot zo ver men prem league ploeg.

Gevolg is wel dat ik minder en minder cash heb, nog eens tijd voor iets deftig tradable te packen me dunkt. Silva is wel meestal bank materiaal, hangt wat van formatie af. Ik blijf meestal trouw aan men pogba.

Ik doe volgens mij te veel sbc s :). Algoed wel van dezelfde competitie zeker. Tot zo ver men prem league ploeg.

Gevolg is wel dat ik minder en minder cash heb, nog eens tijd voor iets deftig tradable te packen me dunkt. Silva is wel meestal bank materiaal, hangt wat van formatie af. Ik blijf meestal trouw aan men pogba.

Ziet er heel fijn ploegske uit. Heb eigenlijk ook meer zin om naar zo'n soort teams over te stappen. Ben mijn Prem league ploeg wat moe. Wie hebt ge in de verdediging?

Ziet er heel fijn ploegske uit. Heb eigenlijk ook meer zin om naar zo'n soort teams over te stappen. Ben mijn Prem league ploeg wat moe. Wie hebt ge in de verdediging?
Ja op de duur ben je u team wel beu. Ik ben daar heel gevoelig aan en wil zo veel mogelijk testen.

Momenteel verdediging davies-klosterman(belachelijk goedkoop)-Rudiger (betere chel) of IF Romero en Wan bissaka.
Neuer in de goal.

Ik ben dus ook voor nkunku gegaan. Wat ik wel niet begrijp is dat je hem met die kaart in de spits zet.
De kaart met de pass stats is idd in 9/10 gevallen de betere maar net niet op de positie die jij hem zet.

Doordat het zo een complete kaart is zijn volgens mij cdm, cm en cam de beste posities, zeker als je een shadow opzet. Met hunter kan een aanvallendere positie maar dan zou ik toch de andere nemen. Of ga je hem later toch als middenvelder gebruiken?
Ik zet hem daar alleen voor de chem 😉 in game staat die op de CDM 🙂

nu weet ik wat scripting is,was een match aan het spelen 3-0 aan het winnen,ik zie dat rode connectie icoon en mijn spelers kunnen niks meer en die kerel maakt er zonder problemen 3-3 van...gelukkig nog gewonnen

Laatst bewerkt:
nu weet ik wat scripting is,was een match aan het spelen 3-0 aan het winnen,ik zie dat rode connectie icoon en mijn spelers kunnen niks meer en die kerel maakt er zonder problemen 3-3 van...gelukkig nog gewonnen
Als ge dat ziet moogt ge idd al vrezen voor de match...

En Coman gehaald uit SB, niet slecht voor 3 matchen ofzo gespeeld te hebben, maar kan hem denk ik alleen maar subben.. Hij zou naast martial kunnen op LW, maar heb geen Franse PL middenvelder.

En martial sub ik erin bij de rust, ik had hier gelezen dat ie goed was en klopt idd

Ik ben bijna in div 4, ik zou dat nog willen halen, dan begin ik terug in div 5 bij volgende seizoen

yup geen wl voor mij volgende week niet genoeg matchen gewonnen in play off door scripting,lag,en 10 sec delay

jammer dat ik ook verlies daardoor door de grootste zieligaards in dit spel

triestige KUTSERVERS

Laatst bewerkt:
Soms heb je van die dagen…10 rivals wedstrijden gespeeld, alle 10 verloren met 1-2, 2-3. Gemiddelde verwachte doelpunten: 6,5 voor mij, 2,3 voor de tegenstanders. Niets wou lukken, keepers waren echt OP. Zelfs keepers van 82 of lager haalde alles uit alle mogelijke hoeken. Zo dicht bij divisie 4 en nu terug naar af.

2 POTWs in mijn packs dat is toch 20k extra coins verder niks speciaals. Jammer genoeg weer maar Elite 2. Elite 1 was nu zelfs +61k voorbije 2 weken was het maar 57k. Wordt lastig om dat te halen.

hupla mag opnieuw points grinden om opnieuw een kans te maken in wl maar zal wel weer scripts galore zijn

daarnet nog verloren door 90ste minuut rebound keeper own goal

Zwijgt me van keepers, mijne ederson maakt der een sport van om veilige ballen alsnog in doel te duwen, echt lachwekkend als ie het doet... :ROFLMAO:

Ik zet hem daar alleen voor de chem 😉 in game staat die op de CDM 🙂
Ok op die manier. Zag een CF. mss een noobquestion maar ik zie veel mensen dit doen.
Die chem die nu op 10 bv zou staan, stel je wijzigt heel de formatie in game. Bv diegene dien jij hebt op attacking zet ipv balance die je altijd speelt.
Als die nkunku nu ineens cdm valt met zen cf en de links zijn niet meer optimaal, gaat die dan niet van 10 naar 5 of dat blijft gewoon goed staan?

Kan je is tonen met formatie en in game? Heb me het al veel afgevraagd.

Terug
Bovenaan