FIFA 22

FIFA 22

Iemand enig idee hoe ik mijn 2 cvm’s voor mijn verdediging kan houden? Ze staan allebei op achteraan blijven tijdens het aanvallen maar lopen zo vaak uit positie…

Iemand enig idee hoe ik mijn 2 cvm’s voor mijn verdediging kan houden? Ze staan allebei op achteraan blijven tijdens het aanvallen maar lopen zo vaak uit positie…
Cover center. Stay back. High defensive workrate (en geen high offensive workrate).

En ook zien dat je geen cam/cm hebt die come back heeft opstaan als instructie in defence. Anders kruipt die tussen uw 2 cvm's, waardoor die alsnog naar links/rechts opschuiven en niet centraal blijven staan (behalve als je dat wil natuurlijk).

lol met mijn coins die ik verdiend heb met al die packs van gisteren beslist om mijn backs te upgrade die hadden nog geen chem style. Ik wil Shaw met Sahdow op de LB ik zie er 2 staan voor 2600 en 2700 normaal is die veel duurde maar ik denk ah ik bid op beide speel nog een wedstrijdje we zien wel misschien heb ik geluk. Win ik wel niet beide bids zeker.

Zet ik de overtollige shaw erop voor 4k buyout staat er amper op of bam verkocht:bow:

Toch maar een gekke markt hoor.

EDIT: Squad Battles geeindigd op 54 988 :( gaat weer geen elite 1 worden dus komen wel dicht volgende week moet het een keer lukken

Laatst bewerkt:
Heb die Michail Antonio vandaag toch kunnen clearen en al een aantal test matchkes mee gedaan. Ik heb hem vooral in de spits geprobeerd. Eerlijk gezegd zou ik die eerder op CAM spelen met engine maar zeker GEEN meerwaarde. Fijn om zo'n kaartje in de club te hebben maar zeker niet meer dan dat. Gold Gabriël Jesus vind ik persoonlijk veel beter.

Weak foot is echt heel erg weak. Wel degelijke snelheid en redelijke passing. Ik vond het niet zo'n gemakkelijke objective vooral voor dei wins met 2 doelpunten verschil. Veel mensen die golden goal deden (leaven bij 1-0) ofwel bij 2-0 voorsprong via frommelgoals de 2-1 maken en dan leaven.

Dus eerlijk, niet de moeite om uwe tijd erin te steken.

Heb die Michail Antonio vandaag toch kunnen clearen en al een aantal test matchkes mee gedaan. Ik heb hem vooral in de spits geprobeerd. Eerlijk gezegd zou ik die eerder op CAM spelen met engine maar zeker GEEN meerwaarde. Fijn om zo'n kaartje in de club te hebben maar zeker niet meer dan dat. Gold Gabriël Jesus vind ik persoonlijk veel beter.

Weak foot is echt heel erg weak. Wel degelijke snelheid en redelijke passing. Ik vond het niet zo'n gemakkelijke objective vooral voor dei wins met 2 doelpunten verschil. Veel mensen die golden goal deden (leaven bij 1-0) ofwel bij 2-0 voorsprong via frommelgoals de 2-1 maken en dan leaven.

Dus eerlijk, niet de moeite om uwe tijd erin te steken.
Ik hoor van nog mensen dat hij niet goed is.

Ok ik heb een PL team maar die eerste nkunku kon ik al emt untradable rommel die ik niet gebruik inwisselen en die tweede de helft.
Ik ga toch de nkunku doen. De vraag is kies ik voor pass of schot. Ik neig naar passen. Iemand die hij heeft gedaan?

wat een opluchting dat die Antonio niet goed is. Friendlys doe ik niet graag, al dat raar gedoe met wedstrijd weggeven en ook het feit dat integenstelling tot rivals wedstrijden iedereen tegen iedereen kan uitkomen je bent dus als noob niet beschermt van de pros.

pffft eerste Championship wedstrijd kom ik uit tegen Mbpappe, Neymar, Demebele, Fekir, Kante, Kimpempe, Donnoruma en noem maar op. 7-1 op mijn doos. Mijn 2 verdedigers tegen zijn 2 aanvallers telkens bijna zelf verhaal allebei mijn verdedigers gaan dezelfde spits dekken waarbij hij gewoon de bal naar de andere past en op doel knalt.

pffft eerste Championship wedstrijd kom ik uit tegen Mbpappe, Neymar, Demebele, Fekir, Kante, Kimpempe, Donnoruma en noem maar op. 7-1 op mijn doos. Mijn 2 verdedigers tegen zijn 2 aanvallers telkens bijna zelf verhaal allebei mijn verdedigers gaan dezelfde spits dekken waarbij hij gewoon de bal naar de andere past en op doel knalt.
Welkom bij fut champs, das standaard kost zo teams. Ook logisch, is modus voor try harders en mensen me tijd te veel of geld voor zo ziekte teams.

argggggggggg ik zuig dus compleet nu 2 makkelijke wedstrijden gehad maar ik verknoei het gewoon telkens, hoe vaak ik de bal in de voeten van de tegenstander schiet niet te geloven

nu hoe doen die dat ook als zij een uittrap doen hebben ze de weg vrij doe ik het staat er meteen 4 man in mijn zestien en dan is het of wel wegknallen of wel beginnen rondtikken tot ik een weg er uit vind

Eerste wedstrijd gewonnen in de play offs :D hij liep hem in zijn eigen goal en quitte dan :( de wedstrijd ervoor zei de commentator wel al dat ik me niet meer kon kwalificeren voor de finals dus :'(

Was harder voor in div4 te geraken dan eruit te geraken zo te zien, nog niets verloren en op een win streak.
Toch keer moeten pushen voor div 1 nog dit seizoen.

Hebben jullie ook dat bij een doeltrap je de spelers niet naar jou kan roepen.. Soms staan ze aan de 16 en kan je ze in de 16 laten lopen, maar soms staan ze aan middenlijn en blijven ze daar staan.

Alsook bij het wedstrijdoverzicht tijdens de wedstrijd, als ik op start duw, dan staat daar 2 kzer mijn teamnaam in plaats van mijn teamnaam en de teanaam van de tegenstander..

Was harder voor in div4 te geraken dan eruit te geraken zo te zien, nog niets verloren en op een win streak.
Toch keer moeten pushen voor div 1 nog dit seizoen.
wat, zei er iemand div 1? 👀

IMG_0665.jpg

Terug
Bovenaan