FIFA 22

FIFA 22

Morgen zit ik in div 4,nog 1 losse match winnen en ik ben der... Moeilijkste is al gedaan, efkes volle focus op 2 matchen en t was binnen

Heb net die 2 100K pakken voor de 500 goals en 500 assists unlocked en open gemaakt. Packs waren wel untradeable.
Rulebreaker Trent was de beste kaart. Toch hele mooie kaart, past alleen nu niet in mijn team.

Ik die mexicaanse keeper van 1m70 groot. Dikke L. Die SBC is een serieus risico...
Ik ben zelf SBC verslaafd maar deze durf ik niet goed aangezien het idd zo een risico is. Op zich zou ik maar een 50k moeten opleggen denk aangezien ik best nog wel wat hoge untradable kaarten heb (lukaku, kane, suarez, bonucci, haaland,…) maar er komt altijd een betere sbc hoop ik dan.
Langs de andere kant je moet maar eens geluk hebben e.

Heb al wel getwijfeld om team aan te pssen voor Dante maar ergens wat belachelijk natuurlijk. Als je daar nog een shadow op zet heb je wel de perfecte verdediger voor dit jaar denk ik.

Moest je een sbc overwegen zou ik resoluut voor de Nkunku kaart gaan. Ecvt ongezien goed voelt die voor mij. Speel hem zelf op de cvm maar kan ook cam. Heb de kaart met het mindere schot maar vliegen goed binnen. Hoe teleurgesteld dat ik van Silva ben, des te opgetogen van deze.

Volgens de leaks komt deze week ook Flashback Mbappe wat er van waar is..
Verder zit de icon sbc wel al in de code voor heel binnenkort :)

Deze morgen nog eens opgestart, maar ik voelde meteen dat het niet goed zat.
En de merde is, i.p.v. dan gewoon na 1 wedstrijd af te sluiten en te hopen dat FIFA er terug wat snelheid in steekt, toch blijven spelen met als resultaat een verlies erbij :p

Ik ben goed begonnen, ik maak nu veel vaker gebruiker van LB om runs te triggeren en ook de LB - A pass om een 1-2tje op te zetten dan gebruikte ik vroeger totaal niet. Nu gaat passen veel beter, veel vaker een vrije man te vinden zelfs tot in de 16.

Wat ik nu ook doe in Squad Battles is niet gaan jagen als een halve gek achter de bal, de bal afnemen van de AI is bijna onmogelijk, laten komen tot ze een fout maken en dan counteren.

Leuk, ik moet nu 3 matchen op rij winnen om nog maar te Mogen meedoen met WL

Die plaatsingsmatchen trekt echt op niks, derde keer op rij dat ik het niet haal

Als er direct druk op de ketel zit lukt het hier niet, en alle tegenstanders zijn echt shmet constant, leuk

Leuk, ik moet nu 3 matchen op rij winnen om nog maar te Mogen meedoen met WL

Die plaatsingsmatchen trekt echt op niks, derde keer op rij dat ik het niet haal

Als er direct druk op de ketel zit lukt het hier niet, en alle tegenstanders zijn echt shmet constant, leuk
Ik ga er ook weer niet bij zijn. Ik kom uit tegen ploegen met 3 red picks…Tsjah. Ik verlies telkens mer 2-1 door klutsgoals voor de tegenstander waar de bal steeds in hun voordeel valt. Tegenstanders die stukken beter zijn hebben dat echt niet nodig. Matige tot redelijke spelers gaan zo afhaken.

Ik ga er ook weer niet bij zijn. Ik kom uit tegen ploegen met 3 red picks…Tsjah. Ik verlies telkens mer 2-1 door klutsgoals voor de tegenstander waar de bal steeds in hun voordeel valt. Tegenstanders die stukken beter zijn hebben dat echt niet nodig. Matige tot redelijke spelers gaan zo afhaken.
Ja da snap ik dus ook niet, meerdere red picks in de ploegen waartegen ge moet spelen, die plaatsen hun toch automatisch die ploegen? Komen ze idd wat minder dan pro spelers afzeiken, echt klote

Als je de ultimate editie hebt, speel de ps4 versie of xbox one versie voor u te plaatsen.
Is veel simpeler te doen dan next gen, zitten haast geen pro's op de oude generatie te spelen.
Doe het ook zo, is misschien wel lame maar het werkt wel.

Als je de ultimate editie hebt, speel de ps4 versie of xbox one versie voor u te plaatsen.
Is veel simpeler te doen dan next gen, zitten haast geen pro's op de oude generatie te spelen.
Doe het ook zo, is misschien wel lame maar het werkt wel.
Ik speel ni anders als ps4, :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan