FIFA 22

FIFA 22

Marque volledig kunnen doen met spelers al in mijn ploeg :o had meer dan 500 spelers. Heb dus eigenlijk wel al wat pakjes opengemaakt.

lol net tegen een Squad Battle ploeg met allemaal doelmannen op het veld en Dybala in de goal. 10-2 op legendary gewonnen :D. Dybala kwam de corners nemen waardoor de goal leeg stond en ik zo al 2x kon scoren. En echt ballen tegenhouden deed hij ook niet Werner trapte er 5 binnen.

Ik was niet helemaal tevreden van Lukaku kon niet genoeg meevoetballen dan maar Aubameyang geprobeert maar die scoorde amper voor een of andere reden en nu Werner aan het proberen.

Ja da snap ik dus ook niet, meerdere red picks in de ploegen waartegen ge moet spelen, die plaatsen hun toch automatisch die ploegen? Komen ze idd wat minder dan pro spelers afzeiken, echt klote
Je moet je wel telkens opnieuw plaatsen hé. Je krijgt na de WL gewoon terug 1500 punten en terug die klote playoffs in.
Ik moet ook echt iedere keer vol spelen in die wedstrijden voor de 5 wins, de overige geef ik weg maar het is zeker niet zo dat de "pro's" daar voor de fun komen spelen. WL is een pak makkelijker..

Eens in WL ragequit ik er altijd eerst 5 om dan enkel easy games te hebben tot aan 8 om de rest terug weg te geven.
Weekends zijn een stuk minder stressy :)

Pack luck uit die marquee shizzle en was aant twijfelen omdak ik 10k heb meoten inleggen. Amai dubbel en dik terugverdiend.
Daarom dat ik er moeilijk overslaag.

hupla

FDQlJ2eWYAANxVB

en pack erna lewandowski

nice

edit: en pack daarna ferland mendy

0009.gif

Nog 4 punten nodig, 2 wedstrijden over. Verlies 2 keer 2-1. Laatste wedstrijd, laatste 5 min met 10 man. 1-1, schuin alleen voor de keeper, verdediger komt achter mij en draait voor mij met een schouderduw en bal kwijt. De kans om mij voor de eerste keer ooit te plaatsen. 3 punten te kort. Ik ben er kapot van. EA, maak die kwalificaties aub makkelijker. Voor gewone spelers is dit frustrerend. Ik verlies van ploegen met red picks, beetje obvious toch? Iemand die zich waarschijnlijk met gemak kan plaatsen is stukken beter dan mij.

Mooi om hier divisie 2 mee te halen. Geen slecht team maar zeker ondergemiddeld in divisie 2. Ik zit nog steeds vast in divisie 3 al heb ik niet bijster veel meer kunnen proberen.

Wel een teamupgrade gedaan.
Al meteen gemerkt :D Ben zeker niet slechter, maar die spelers werken zo goed af.

Bijlagen

• 20211103_192946.jpg
    20211103_192946.jpg
    3,3 MB · Weergaven: 6
Die Fred is toch een goeie kaart zelfs al krijgt hij geen
Divisie 2, blij met mijn ploegje.
Bekijk bijlage 5424
Tevreden van Raphina? Ik denk aan zijn IF kaartje voor mijn ploeg. Zit nu met Chiesa daar maar dat zorgt voor moeilijkheden om iedereen 10 chem te geven dus aan het kijken naar EPL spelers. Ik gebruik mijn wingers vooral om naar binnen te snijden en te schieten op doel.

Tevreden van Raphina? Ik denk aan zijn IF kaartje voor mijn ploeg. Zit nu met Chiesa daar maar dat zorgt voor moeilijkheden om iedereen 10 chem te geven dus aan het kijken naar EPL spelers. Ik gebruik mijn wingers vooral om naar binnen te snijden en te schieten op doel.
Eigenlijk wel ja.
Als ik met hem naar binnen kan komen en overhoeks kan schieten is het vaak bingo.
Toffe speler.

Zijn IF kaart is super, speel ik mee :)

Terug
Bovenaan