FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Klopt ! Nooit :sick:
Ik weet ni waarom ze zo cheap skate uithangen met hun red player picks, maar tis gewoon belachelijk, zelf als ge ze inruilt krikgt ge nog 86 bucht, Aléja wie was het weer depay dat ik had toen... Leuk maar heel basic

Zou net fun moeten zijn dat ge toch ne keer sjans hebt daarmee en met ne interessante red player kunt spelen ofzo, verleden jaar toch veel beter gepulled das zeker
 
86 gimenez is zeer goed. Staat bij mij in de basis. Ik heb voor de eerste keer pech en heb 85 odegaard gepackt. 2 keer ervoor 90 Bruno cl en 88 Barnes future stars... Dus mag niet klagen. Langs de andere kant deze week wel veel toppers gepackt. 3 keer oblak en 2 keer stones if. Dus opzich een goede week.
 
86 gimenez is zeer goed. Staat bij mij in de basis. Ik heb voor de eerste keer pech en heb 85 odegaard gepackt. 2 keer ervoor 90 Bruno cl en 88 Barnes future stars... Dus mag niet klagen. Langs de andere kant deze week wel veel toppers gepackt. 3 keer oblak en 2 keer stones if. Dus opzich een goede week.
Ok maar zou ik deze dus subben? Qua CB en keeper staat deze dus goed, maar om de RA (walker) en de CM (premier league, of eventueel icon) te koppelen zal moeilijk worden

Edit, ok ca va

Lukt wel...

kVN9M8T.jpg
 
Dayum son, de nieuwe icon swaps zijn er, en er is eentje bij die ik evt. wou bijkopen moest het mogelijk zijn, mid icon 89 Laurent Blanc CB, maar wil tegelijkertijd voor het prime of moments pack gaan met 16 tokens

Blanc kost er 13,hier moet ik nog een nachtje over slapen ze
 
Kben geplooid en heb mij toch maar Fifa 21 aangeschaft... Ik heb 20 geskipt en ben halverwege 19 gestopt (frustratie en te veel geld in gestoken).
Ik zou graag wat casual FUT willen spelen (geen WL).
Wat zijn tegenwoordig musts om snel wat beginnerpacks te scoren?
Die catalogus van XP is precies veranderd naar iets nieuws?
 
Dayum son, de nieuwe icon swaps zijn er, en er is eentje bij die ik evt. wou bijkopen moest het mogelijk zijn, mid icon 89 Laurent Blanc CB, maar wil tegelijkertijd voor het prime of moments pack gaan met 16 tokens

Blanc kost er 13,hier moet ik nog een nachtje over slapen ze
16 Tokens Pack :clap:
 
Ik zie de grind niet zitten. M'n team is momenteel redelijk maar ben het grinden beu. Vanaf nu enkel Coop en de occasionele friendly.
 
Terug
Bovenaan