FIFA 21

FIFA 21

Er staat bij die nieuwsberichten het volgende, ivm de rttf spelers : de stats van de teams die in de eerste wedstrijd van de ucl achtste finale gewonnen hebben zijn bijgewerkt, en mijne 84 akanji rttf bv. Is Van 84 naar 86 gegaan,

Is dit nu enkel voor de heenmatch te winnen?? Toch bizar ze, maar dan mag real Madrid voor mij zijn eerste (heen)match ook wel winnen ze, lmao

Ik zie de grind niet zitten. M'n team is momenteel redelijk maar ben het grinden beu. Vanaf nu enkel Coop en de occasionele friendly.
Is idd een hele grind

Ik heb net halfuurtje gespendeerd aan mijn teams te preppen, kwestie dat ze al klaarstaan en dat ik er toevallig geen wegdoe met een sbc ofzo

Als het al zolang duurt om dat gereed te zetten kunt ge wel spreken van een grind, lol

Manman, feels good, nog ne keer een echte remontada...

Verloop van het spel:
* 2-2 gelijk
* 5-2 achter
* kerel begint al de bus te parkeren als ik 5-3 maak
* 2 keer scoren ondanks zijne k*tdefense
(85ste minuut de 5-5)
* Verlengingen het hem nog is goed ingepoeierd en afgestraft voor zijne park the bus

Maar vooral, check de stats (was in WL)
pEb8OkY.jpg

Ik weet dat we hele tijd geleden een discussie hebben gehad, nog op 9lives over domineren en weinig balbezit, ok ik had even een dipje, maar daarna volledig gedomineerd (kerel probeerde de PTB, maar he failed miserably :p

En de stats na verlengingen :

006VK6N.jpg

Ze komen dus niet veel voor zulke matchen maar zijn wel zalig om te winnen :clap:

Maar wat ik wel niet snap is dat ik 10 pogingen op doel heb, 8 goals en toch 100% nauwkeurigheid schoten

Nog ene die dacht dat het binnen was...

65 ste minuut komt hij 1-3 voor en doet de Bebeto move... Nu dat moet ge niet doen om mij te triggeren, op zen doos gegeven met 5-3 in verlengingen, saweeettt

ben mijn slechtste fifa ooit aan het spelen

win niks in rivals friendly champs

spelers verliezen ook altijd dom de bal en spelen alsof het bronze zijn...normaal win ik mijn placement matchen allemaal nu alles verliezen
ook nog eens 9999 sec voordat mijn speler iets doet door server delay

Laatst bewerkt:
ben mijn slechtste fifa ooit aan het spelen

win niks in rivals friendly champs

spelers verliezen ook altijd dom de bal en spelen alsof het bronze zijn...normaal win ik mijn placement matchen allemaal nu 0-5...
ook nog eens 9999 sec voordat mijn speler iets doet door server delay
Is de hug al terug ??

I feel you bro :hug:

Fifa can be a beatch

0 wins in 15 in rivals
1 Win in 12 friendlies
en 1 win in 6 champs

danku server lag

kan gewoon niks doen !!!! al mijn spelers spelen alsof ze 50rate bronze zijn en de tegenstander heeft nergens last van

Onder de rubriek, gezellige chat via PM bij fifa 21:

Ik moet er bij zeggen dat het een super enervante kerel was die met zijne Ronaldinho alle keren een onnozel dansje deed en met andere spelers onder andere die 4 op een rij enal, gewoon om mij te koeioneren. Het was 11-1 voor hem, maar was gewoon nen dikken nek (van Holland trouwens)

Waarop ik de chat open met te vragen:
Speel jij voetbal, of Celebrations 21? Al uwen tijd die ge verdoet met die kinderachtige moves, na 2 keer heb ik het wel gezien, maar de kindjes vinden dat leuk eh. Showmananger 21, mss moet je die eens kopen, geef mij maar voetbal

Waarop hij aan t stoeffen is met zijn 11-1 en dat ik had moeten quitten enal, waarop ik hem antwoord: "zo'n dikkenek spelers is standaard 90 minuten hier ze..."

*Amuseer u maar met uw celebrations, leuk voor 4 jarigen. (waarop hij zit te verkondigen dat dit hoort bij het voetbal, waarop hij mij screenshots zit te sturen van zijn stats van zijne ronaldinho en neymar enal, #dntcare)

en daar gaat het dan verder: ik zal het even in spoiler tags zetten... Ik wou het uploaden, maar wil geen gezeik met Imgur, dus heb ik het maar ff uitgetypt:

> Zijt ge boos omdat u niet goed bent?
* Doe maar voort voor uw silver 1
> goud 1:)
* Beetje pissed dat gij de fifa luck had, maar das dan ook alles
> Luck?
* Beeld u maar niet teveel in
> Kom potje
> Kijken of het luck was
* Ja fifa luck, ma da kende niet omdat ge het altijd hebt
> 11-1 is luck ja toch
* Ik heb matchen af te werken en te grinden
> Wat voor onzin kraam je nu uit?
* Dus amuseer u maar met uw celebrations
* Ja doeg
> Succes hopelijk haalt u nog 10 wins
> Hoort bij het spel man kan ik niks aan doen
* Daarmee dat ik zeg, amuseer er u mee
* L1 en R1 ook
> Ga lekker janken in een hoekje man kut Belg
* Hollander zijn is helemaal niet om naar huis te schrijven ze, lmao
> Goede grammatica man snap der geen k*t vab
* En om nog is te reageren op uw belachelijke celebrations, ge hebt er die het gepast doen... En ge hebt de kindjes die het tot vervelens toe doen
* Vab???? *Lmao
> Nu is het ook wel klaar man k*nker Belg
* Doeg, ge moogt dan de chat verlaten, de uitgang is langst daar...
> Bye ouwe r*kker
* Dag Sjakie
> Succes met je tryhard league
* Bedankt, en ik hoop dat ze naast de ps4 en ps5 versie nog eentje speciaal voor jou zullen uitbrengen, met niets anders als celebrations, in alle geval , leuke voortzetting van jouw dag :)
$$$$$$$$$$$$$$$ Waarop ik hem blokkeer $$$$$$$$$$$$$$$$

:unsure:

Altijd gezellig die privéberichten

Vind het eerder belachelijk dat gij er hem op aanspreekt nadat ge 11 - 1 op uw kloten gekregen hebt, soit...
Maakt voor mij geen reet uit ze... Moest ge er tegen hebben gespeeld ge zou u ook geënerveerd hebben ze

Ik weet niet echt of ge fifa speelt of niet, soms hebde echte toxische spelers, ik rammel nogal graag met die hun paasklokken, zeker den deze die zich superieur waande, tis maar een spel eh

Ge hebt er die hun eigen idoliseren, beetje trumpiaans, narcistisch... En ben er zeker van dat ik meer kon halen in een rematch, alleen speel ik ni graag tegen kindjes/stoeffers

7 lose streak in champs en nog kom ik tegen teams van 10 mil en veel betere spelers

allemaal drop back counter natuurlijk

7 lose streak in champs en nog kom ik tegen teams van 10 mil en veel betere spelers

allemaal drop back counter natuurlijk
Mooi uitgangspunt hier de dag mee gestart, 8 wins en 11 nog te gaan, wat ni slecht is voor mij, de eerste 2 al verloren, ik voel nattigheid

hupla weer verloren dankzij scripting ! mijn speler stopte gewoon met lopen
He ma ik wou da hier niet posten, maar de laatste dagen heb ik da dus ook voor, meestal wanneer sprint ingehouden is blijven die gewoon bijna surplacen, als ik sommige knoppen induw, ben nog aan het uitvissen hoe dit precies komt, maar is meestal bij het uitverdedigen :unsure:

Terug
Bovenaan