FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

10 saves van de keeper 0 goals

andere kerel 2 shots en natuurlijk 2 goals

geen wl meer voor mij dit weekend

3 keer quit een kerel als ik er 2-2 van maak,ze hebben liever een lose dan mij een win te geven omdat ik veel beter was...10 lose streak en vorige week easy gold 3 met 10 games over,nu geen silver 1
 
Laatst bewerkt:
10 saves van de keeper 0 goals

andere kerel 2 shots en natuurlijk 2 goals

geen wl meer voor mij dit weekend

3 keer quit een kerel als ik er 2-2 van maak,ze hebben liever een lose dan mij een win te geven omdat ik veel beter was...10 lose streak en vorige week easy gold 3 met 10 games over,nu geen silver 1
Hier ni beter ze... Ik kom voor 85 ste minuut ofzo, of course 2 tegen, de 2de in de 91ste minuut

Wa een kakkerij

Edit, 1 op 6, lekkeuhr
 
Laatst bewerkt:
Kben geplooid en heb mij toch maar Fifa 21 aangeschaft... Ik heb 20 geskipt en ben halverwege 19 gestopt (frustratie en te veel geld in gestoken).
Ik zou graag wat casual FUT willen spelen (geen WL).
Wat zijn tegenwoordig musts om snel wat beginnerpacks te scoren?
Die catalogus van XP is precies veranderd naar iets nieuws?
Ge komt er wel wat aan de late kant in eh
 
@gamerchief100, big thx voor de gifted win...

Nen Duitser nota bene

11 op de valreep

Maar tis ni om naar huis over te schrijven, 3 op 11 wins :headshake:, aleja, 2 echte wins, lmao
 
14 wins hier...had er zeker 8 meer moeten winnen maar als ge geen chance hebt en u tegenstander alle chance tjah


nog nooit zoveel auto blocks gehad als deze wl..bij mij doen mijn verdedigers dat nooit hoor
 
Laatst bewerkt:
Ik peis dat da ligt aan die gratis red player picks, alle keren miserie als dat er is, dan komen er nog extra try hards op af...
 
Ik peis dat da ligt aan die gratis red player picks, alle keren miserie als dat er is, dan komen er nog extra try hards op af...
vorige keer als dat die extra picks was had ik mijn meest easy fut champs ooit met 18 wins en nog veel matchen over
 
Hoi

Ik zit met 2 ploegen die ik eigenlijk zou willen samensmelten. Ma ik zie eigenlijk het bos door de bomen niet om de spelers zo goed mogelijk in te passen om iedereen op zoveel mogelijk chem te krijgen. Ingame schakel ik naar 4231 of naar de 532 (waarmee ik iets meer wins haal). Hebben jullie ideeën?

Teams zijn:

https://www.futbin.com/21/squad/5887503


Alvast bedankt
 
Ge komt er wel wat aan de late kant in eh
Goh ja, maar ik zie dat als iets positief. Dan ga ik wat minder geobsedeerd zijn met het uitbouwen van het best mogelijke team...
Heb me afgelopen weekend al wel geamuseerd met Reinier te upgraden (zit nu aan de 85). En in die friendlies zijn de teams dan nog eens evenwaardig aan dat van mij, wat het ook wel plezant houdt.
 
Goh ja, maar ik zie dat als iets positief. Dan ga ik wat minder geobsedeerd zijn met het uitbouwen van het best mogelijke team...
Heb me afgelopen weekend al wel geamuseerd met Reinier te upgraden (zit nu aan de 85). En in die friendlies zijn de teams dan nog eens evenwaardig aan dat van mij, wat het ook wel plezant houdt.
Silver lg in friendlies is zeker the way to go ook

Kunnen heel pittig soms zijn, met spelers die niet te OP zijn
 
amai kdoe nog eens een icon sbc fucking nagata of wat die kerel zijn naam ook is,ook pure brol uit rewards

0% luck gaat door
 
Terug
Bovenaan