FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

T'is echt fin de serie nu ze fifa 21...

Ge kunt haast iedereen voor een prikje op de kop tikken, dus maar 98 hazard voor 44k gekocht en ik zet hem op de CM positie, waar ie het goed doet als RM, neymar laten starten als LF en heb dan 98 chem en 2 rode lijnen op het geheel

Modric was altijd al zwakke schakel in de ploeg, en nu moet ik niet beginnen subben bij de start en kan ik 'steviger' verdedigen, wat wel nice is
 
En ondertussen Hazard 98, De Bruyne 98, Acuna 98, marcos llorente, ..
spel is echt uitgespeeld bijna 😅
Wat is de overtreffende trap van platinum trophy? :p

Sebiet krijgt ge een pop up bericht, 'congratulations, you just broke the game'

:laugh:

Ik ben nog met laatste dingetje bezig, die 95+ icon swap, 12 nodig, en met dat ik de vervaldatum van de eerste serie uit het oog ben verloren moet ik ze allemaal hebben nog...

Daarna denk ik dat ik men best heb gedaan, ik heb visueel eens gekeken naar de W-D-L ratio en ik zit ruim boven de 4k games gespeeld :unsure:
 
cMG5mUu.jpeg


Net in een 95+ icon moments pack deze kerel gehit.

W of L? 87 pace is ook niet alles tegenwoordig...

Heb hem nog niet getest, hij verkoopt aan ongeveer iets minder dan 6 miljoen, en er zijn er precies niet zo veel van... Als ik het bekijk op swap item niveau heb ik er 5 tokens op bespaard...
 
Eerste spelletje, ja da wordt mijne patron op het middenveld, cam met Hunter erop en die draait gelijk zot rond zijn as...

Kan iemand zeggen hoe ik een zidanneke pull over de bal? :p
 
Vermoedelijk de laatste stuiptrekking, nog eens 91 prime Vieira erbij gekocht, stond plots aan 100k onder de binprijs (360k gekocht) , heb nog een solide CM nodig want denk dat ik nog soms ga terugkeren naar deze ploeg als fifa 22 te traag gaat in het begin, maar dan moet mijn harde schijf ook genoeg plaats hebben uiteraard
 
Terug
Bovenaan