FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

@Tointje9810 ik heb eens gekeken naar mijn emails en ik heb dezelfde minuut van verzenden als het paypal receipt een bewijsje van die site gekregen en daarin zit een knop 'get your keys'

hebt ge die ook gehad zo?
 
Intussen wel de code gekregen, was blijkbaar ergens blijven hangen..
Wil nu ea play en fifa kopen, maar ik moet constant een credit card ingeven..
Via pc krijg ik de melding “something went wrong”
enig idee hoe ik dit kan ontlopen? 😅
 
Laatst bewerkt:
Dat zal een probleem zijn van EA play, daar kan ik u geen oplossing voor geven, dus om van die korting gebruik te maken of die early play moet ge eens aan @Kamperske vragen

Ik dacht begrepen te hebben dat dat zonder US creditcard niet ging
 
Zou het met een digitaal kaartje op amazon.com lukken? Heb gezien op youtube dat er een kerel zulk kaartje inlevert via de webbrowser store, via de console zou het blijkbaar niet lukken want daar vragen ze payment method


Pin er mij dus niet op vast, maar volgens een video bij release van fifa 21 verleden jaar (voor ps4) zou deze methode via de browser lukken

Maaaaaar

Vermoed dat ge een vpn zult nodig hebben om in de us winkel te geraken

Was deze video voor alle duidelijkheid Video
 
Intussen wel de code gekregen, was blijkbaar ergens blijven hangen..
Wil nu ea play en fifa kopen, maar ik moet constant een credit card ingeven..
Via pc krijg ik de melding “something went wrong”
enig idee hoe ik dit kan ontlopen? 😅
Ea play moet je via een website kopen. Dit is een abonnementen dienst die automatisch verlengd word. Daarom dat je Paypal of CC uit USA nodig hebt.
 
Ik weet niet of ge de video hebt bekeken @Kamperske, maar volgens die video kunt ge die prepaid kaart die ge op amazon.com digitaal kunt kopen inlossen in de ps store (enkel via de store website) kerel zegt zelf van Europa te zijn in zijn video, maar ik geloof er niet teveel van, ge moet maar eens zonder vpn op de US playstation store proberen te gaan, ge wordt altijd teruggeleid naar BE store (nogmaals niet in de console zelf)

Ik denk dat dit zever in pakskes is, kan me vergissen uiteraard :unsure:
 
voila het einde van fifa 21 en mijn beste fifa team ooit
E-3P2gHXEAMWTw6


volledig first owner
 
Terug
Bovenaan