FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Hmm in heb een amerikaans account gemaakt, om de ultimate edition te kopen. Maar via fifa 21 kan ik dit niet kopen precies.. Dit is wel via de fifa van mijn Belgisch account. Iemand die een oplossing weet? Of zou ik op mijn Amerikaans account die ea play kopen voor 4€? Dan kan ik waarschijnlijk fifa 21 gratis spelen en zo dan die link wel kunnen openen?
Staat die wel gewoon in de ps store? En je kan geen ea play voor 1 maand kopen voor USA.
 
Gisteren co-op gespeeld, wij hadden Liverpool en kwamen uit tegen PSG.
Bij PSG speelde Messi al ..
Van Donnarumma was wel geen spoor.

Eergisteren kwamen we uit tegen Juventus en daar stond Ronaldo nog in de basis.

Kvind het wel vreemd dat nu Messi al bij PSG zit in Fifa21.

Maar PSG speelt wel lekker, beetje overpowered in hun snelheid amai
 
Gisteren co-op gespeeld, wij hadden Liverpool en kwamen uit tegen PSG.
Bij PSG speelde Messi al ..
Van Donnarumma was wel geen spoor.

Eergisteren kwamen we uit tegen Juventus en daar stond Ronaldo nog in de basis.

Kvind het wel vreemd dat nu Messi al bij PSG zit in Fifa21.

Maar PSG speelt wel lekker, beetje overpowered in hun snelheid amai
Awel, ik had gisteren net hetzelfde voor! En heb toen eens PSG genomen en daar zie je dan bij de tweede reserven Messi al staan, maar van al de andere transfers niks te merken...
 
Ja in de store staat die, 99,99 dollar denk ik.
maar via fifa 21 krijg je normaal toch nog 10% korting? Of was dat maar tot half augustus?
Bij sommige werkte het door een paar matchen te spelen op je account te activeren. Bij andere dan weer niet. Als het niet lukt kan je hem nog steeds zo kopen. Is ook goedkoper dan hier (moest je hem hier kunnen kopen)
 
Bij sommige werkte het door een paar matchen te spelen op je account te activeren. Bij andere dan weer niet. Als het niet lukt kan je hem nog steeds zo kopen. Is ook goedkoper dan hier (moest je hem hier kunnen kopen)
Hmm ja ga dat eens proberen.
nuja ik koop hem sowieso in de us store, op dan op mijn be account te spelen :) Maar als je ergens nog eens 5 a 10€ extra kan afpingelen voor hetzelfd, altijd interessant natuurlijk
 
Awel, ik had gisteren net hetzelfde voor! En heb toen eens PSG genomen en daar zie je dan bij de tweede reserven Messi al staan, maar van al de andere transfers niks te merken...
Is bij mijn weten eerste keer dat ze zoiets doen?
Wel straf dat enkel Messi dan in orde gebracht is.

We hadden trouwens het gevoel dat Messi beetje geboost was ... Kopduel winnen tegen Kimpembe (PSG - PSG was het) :laugh:
 
Hmm ja ga dat eens proberen.
nuja ik koop hem sowieso in de us store, op dan op mijn be account te spelen :) Maar als je ergens nog eens 5 a 10€ extra kan afpingelen voor hetzelfd, altijd interessant natuurlijk
He doet wat je wilt natuurlijk, maar op je US account heb je wel al je Pre Order bonussen, FIFA punten, OTW kaart enz. Ik zou daar op spelen
 
Awel, ik had gisteren net hetzelfde voor! En heb toen eens PSG genomen en daar zie je dan bij de tweede reserven Messi al staan, maar van al de andere transfers niks te merken...
Kan er aan liggen, omdat ze die Messi kaart ook in FUT wouden brengen dat die dan in de volledige DB moest komen. Wat ze met de andere kaarten niets hebben gedaan. En dat de reden is waarom Messi er wel bij is en de rest niet.
 
Kan er aan liggen, omdat ze die Messi kaart ook in FUT wouden brengen dat die dan in de volledige DB moest komen. Wat ze met de andere kaarten niets hebben gedaan. En dat de reden is waarom Messi er wel bij is en de rest niet.
Ofwel is het omdat messi al “lang” bij psg zit. En vb ronaldo nog maar net bij united zit, bijna de moeite niet meer om het aan te passen.
maar die updatie van database kan anderzijds ook wel kloppen
 
Ik wil met mijn 500 k + coins mijne kaka nog upgraden naar 92 versie, die toch aanzienlijk sneller is (heb de untradable 91 versie)

Maar wat ik raar vind is dat deze in stijgende lijn gaat qua prijs, terwijl deze in de icon swaps zit voor niet eens zoveel tokens (4)

Wanneer zou ik hem aanschaffen ? Achter het weekend?? Wanneer dus best kopen, maar met de vele sbc's die nu op hun einde lopen weet ik niet goed of de prijzen nog gaan dalen

:help:
 
Maar op cdkeys kan je normaal toch betalen via paypal? Wou dan ea play via de store kopen, met mn paypal, dat ging ook niet 😂
Ze willen mijn geld niet😂
als het een US account is, heb je een US creditcard of US based paypal nodig.
Je zou in principe 1maand ea access kunnen kopen op amazon ofzo, maar die schijnt ook niet te werken aangezien je creditcard gegevens moet ingeven om ea play te kunnen activeren.
 
Phoe wat een gedoe op fifa een paar dagen vroeger te kunnen spelen.. Ik ken er zelf te weinig van eigenlijk. Denk dat ik gewoon de basic editie in belgie ga kopen.. 😅
 
Terug
Bovenaan