FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Heb je ook niet als je nu fifa 21 speelt. (Op gevoel van gameplay na dan) En mensen beta draait niet op voordeel maar om testen, bugs, glitches enz 🙂
Tis op de gameplay dat ik het heb, het balgevoel zit al in de vingers van de pros als ze nog maar starten met de 5 plaatsingsmatchen, dit is schandalig, en ik weet al dat ik 5 kere tegen pros ga uitkomen...

En die rare golds gaan nog duurder worden nu de 'altijd prijs' packs weg zijn...

Al een sjans dat men ploegske er staat, incl de messi, prijzen gaan nog de lucht in nu
 
Efkes voor de lol enkele high rated spelers gekocht n samen met de loans in een team gezet.
Nu heb ik een 198 team, 43e van de top 100.
tijd om fifa af te sluiten😂
 
Foden 98 terug gehit in 92 + sbc

Feit dat die nog redelijk duur gaat wil wel zeggen dat ie goed moet zijn, ik ga hem eens gebruiken ipv kdb op de cam, zien wat dat zegt

De overload aan speciale kaartjes is precies wat afgezwakt
 
Nog twee ‘cheapest’ teams doen voor die 99 Messi, ma club is leeg😅.. net die new friendly’s van uitdagingen gedaan, ma packs waren waardeloos pff.. wachten tot volgende donderdag zeker?.. heb icadri 😬
 
Nog twee ‘cheapest’ teams doen voor die 99 Messi, ma club is leeg😅.. net die new friendly’s van uitdagingen gedaan, ma packs waren waardeloos pff.. wachten tot volgende donderdag zeker?.. heb icadri 😬
Hebde fati ? goed team wel samen... 2mans team...
Die kennen elkaar van ergens precies :unsure:
 
Jawatte, leuke WL

Ik ben aan t spelen en wil meteen subben, dus pauzeer ik...

Ik zie vanonder in beeld een timer van 40 seconden lopen en da loopt af en beeld freezed

Ik ga nog moeten zien dat dit een L is of niet, voorlopig blijven we 'hangen'

Leuk weeral, maar ik ga niet rebooten de volgende 15 minuten (het stond 1-1)
 
ZEj6nr2.jpeg


Whahahahahah, ziet em blinken :coolbrows:

Eerst een 87*10 gedaan, dan gisteren een 90*10 ofzo gedaan en vandaag terug een 87*10 gedaan

Ik was echt op hem aan het azen, ik wist dat ik deze kaart nooit van zen leven tradable zou hebben

Heb met zijn loan 4 matchen gespeeld in WL met hem erin te subben en alle 4 gewonnen, speelt goed icm messi

Nu is het af point finale, ik ga voor de fun nog die icon swap doen om te zien wat ik kan hitten, maar het jagen op kaarten is over voor mij, fati en neymar erin subben werkt gewoon goed bij mijn spel

Oh ja en dit nog discarden of voor fun in sbc steken...

1EyArFG.jpeg



Was dus dikke pull, en het was op gsm, ik zag de ss animatie, ging het terug naar zo een laadsymbool en dan nog even wachten maar daar was hij dan...

Kaart die net geen 3 miljoen gaat...

Omfg was even extatisch toen ik hem zag

No way José dat ge zoiets in gewone packs tradable hit, of ge moet hoeresjans hebben

Gisteren trouwens lukaku ss als beste in dat 90+ pack, dees pack is dus een ander paar mouwen, lmao
 
😂 😂 😂

Denk dat dat bij iedereen zijn spel werkt ze 😂
Inderdaad, maar die neymar is dus echt cracked ni normaal, die kaart is zo OP dat het nimeer schoon is, ge moet is in zijne en in messi hun stats gaan loeren, er zijn meer 99 stats dan iets anders... Als fifa 22 begint en ik heb nostalgie naar een goeie ploeg kan ik altijd fifa21 starten, ik denk dat ik beiden op mijn schijf laat als geheugen het toelaat...
 
Inderdaad, maar die neymar is dus echt cracked ni normaal, die kaart is zo OP dat het nimeer schoon is, ge moet is in zijne en in messi hun stats gaan loeren, er zijn meer 99 stats dan iets anders... Als fifa 22 begint en ik heb nostalgie naar een goeie ploeg kan ik altijd fifa21 starten, ik denk dat ik beiden op mijn schijf laat als geheugen het toelaat...
Dat is ook de reden da ik het zeg. Volgens mij kunt ge die op de RB subben en is da nog 95% van den tijd de beste speler daje er kon zetten 😅
 
Hmm in heb een amerikaans account gemaakt, om de ultimate edition te kopen. Maar via fifa 21 kan ik dit niet kopen precies.. Dit is wel via de fifa van mijn Belgisch account. Iemand die een oplossing weet? Of zou ik op mijn Amerikaans account die ea play kopen voor 4€? Dan kan ik waarschijnlijk fifa 21 gratis spelen en zo dan die link wel kunnen openen?
 
Terug
Bovenaan