FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Ik voeg u straks toe. Zit met een kind van 1 jaar in huis, dus kan moeilijk op voorhand zeggen wanneer ik game en vaak zonder headset. Als ik u online zie, zal ik eens PMen.
Ok is goed, ik ben redelijk veel online... :unsure:

Stuur maar inv en dan pm als ge kunt, als ik niet antwoord is het dat ik in een matchke zit ofzo
 
Dju man, de rip off is nog altijd mega present in WL, ik domineer de match, juist voor reguliere tijd maakt hij gelijk (Alé ja hij krijgt een gratis penalty, ik stop met keeper in de handen en ergens anders in de 16 heeft walker blijkbaar ene neergehaald ofzo) daarna verlengingen en raad eens wie het onderspit delft bij de penaltys??

Echt het voordeel dat mijn tegenstanders krijgen vs mij, ni te doen, moesten ze nu nog de pannen van het dak spelen ok, maar dees is gewoon te grappig, nu het zullen paying customers zijn zekers?
 
gewonnen via penalties tegen dit team

EuHH6O9WYAIXUSz
 
Laatst bewerkt:
Hierjust nen blauwen Mbaaaapééééé overleefd vs nen Belg met nick : Liersefan1982

Al een sjans dat ik de ploegopstelling niet had gezien of ik zou al even beginnen zweten, was ff op de gsm bezig... 3-3 was hij van 3-0 teruggekomen, dan ff survival instinct ingekickt en 5-3 geworden

Ik had het pas door na Mbaaaapééééé zijn 2de goal, ge moet ni vragen hoe goed ik soms oplet
 
Voila se, WL al gespeeld hier...

13 wins, laatste 4 gespeeld en had er 3 nodig, 4 keer moeten spelen tegen nen Duitser, weeral typisch EA (ze weten dat ik daar vaak tegen verlies)

Eenmaal het kalf verdronken lukte het wel weer beter uiteraard (2wins daarna) , anyway, ik ben content, maar had toch maar al te graag eens goud gehaald, eerste keer deze editie

Nu ik erover nadenk, eerste matchen met een testopstelling gespeeld (met die 85 Emerson en een rode 84 CB van Valencia, ook Braziliaans)

Volgende keer speel ik met A ploeg en niks anders... :doh:

Zal wel is lukken zeker 14 wins, maar met 9 wins en 9 te gaan had ik graag net eentje meer dan 4/9 verwacht, zeker omdat ik toen een reeksje had neergezet

Zijn de rewards fel anders silver 1 of gold 3??
 
Dat spel is toch van den hond zen kloten ehh, il sta al een stuk op 8 a 10 matchen droog met wins in da managementmeesterwerk gedoe...

Ik kom telkens 2 a 4 goals voor en de ene remontada na de andere die ik tegen krijg, ni normaal, tot 8 kere scoren en t'is nog niet genoeg, dan krijg ik het deksel op mijne neus in overtime

Da moet al een week of 3 geleden zijn dat ik zelf nog ne remontada heb kunnen realiseren, en natuurlijk zit de meerderheid van dat WL volkje daarin te spelen voor die kaart... Heb al 25 matchen achter de rug voor die kutkaart maar nu doen ik door ze, maar zal wel voor morgen zijn dan

Wa een klucht dees spel
 
Dat spel is toch van den hond zen kloten ehh, il sta al een stuk op 8 a 10 matchen droog met wins in da managementmeesterwerk gedoe...

Ik kom telkens 2 a 4 goals voor en de ene remontada na de andere die ik tegen krijg, ni normaal, tot 8 kere scoren en t'is nog niet genoeg, dan krijg ik het deksel op mijne neus in overtime

Da moet al een week of 3 geleden zijn dat ik zelf nog ne remontada heb kunnen realiseren, en natuurlijk zit de meerderheid van dat WL volkje daarin te spelen voor die kaart... Heb al 25 matchen achter de rug voor die kutkaart maar nu doen ik door ze, maar zal wel voor morgen zijn dan

Wa een klucht dees spel
doorbijten !
 
Kan iemand mij dit zeggen, er is een future stars uitdaging met een goodie bag daarvan, maar als ik de 82 versie wil inruilen zegt hij dat deze conflicteert, terwijl ik al met de 85 versie bezig ben voor de doelstellingen...

Gaan maw alle versies eruit als ge zelf deze 82 versie indient??
 
Dees is echt een lelijk ***spel

Ik MAG maar 1 spel per dag winnen van die doelstellingen, echt belachelijk

Hiernet nog... 8-9 verloren, da ge u afvraagt van WTF
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan